Swinger klubber i Kbh?
Fra : Thomas

Dato : 24-02-05 11:01

Jeg & kæresten går & overvejer at prøve sådan noget. Hun er noget ældre end
mig & har derfor prøvet en del mere end mig, men tænder også på idéen fordi
den tænder mig. Derfor går vi & tænker lidt på at finde sådan et sted. Men
er der nogen her der har erfaring med den slags? Det skulle gerne være et
sted, hvor folk er attraktive & ikke bare den liderlige bodega-type. Altså
både nogle som kan tænde hende (pæne, velholdte kroppe) og mig (store
bryster, gerne lidt op i alderen).
Nogle gode, reelle forslag? Det er jo de færreste steder som viser billeder
af deres medlemmer, så det er svært at vide hvilke typer der kommer sådan
nogle steder.

Thomas

Fra : Anita

Dato : 24-02-05 11:20

Thomas wrote:
> Altså både nogle som kan tænde hende
> (pæne, velholdte kroppe) og mig (store bryster, gerne lidt op i
> alderen).

Tror du sådanne steder sorterer betalende kunder fra pga. deres udseende
ikke falder i tråd med ovenstående beskrivelse?

Jeg ved det ikke.

Venligst Anita

Fra : ullala

Dato : 24-02-05 12:14

"Thomas" <Thomas@nothanx.com> skrev i en meddelelse
> [...]
billeder
> af deres medlemmer, så det er svært at vide hvilke typer der kommer sådan

Hej du!

Tag et kig på www.scor.dk - De har mange gode links, og arrangerer selv
events.
Held og lykke - Og bare klø på

Ullala..

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 15:40

Thomas wrote:
> [...]
> af deres medlemmer, så det er svært at vide hvilke typer der kommer sådan

Vig bort, Satan!

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-02-05 18:54

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Vig bort, Satan!

Vig bort, troll!

Per V.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-02-05 22:48

> [...]
> billeder
> af deres medlemmer, så det er svært at vide hvilke typer der kommer sådan

Har prøvet Club 20 http://www.club20.dk/index.html et par gange, men kun om
fredagen, hvor der desværre er tendens til lidt for mange mænd.

De arrangere begynderaftner, hvor amn kan komem fludt påklædt og høre
nærmere om klubben, se lokalerne, osv.

Ellers er der jo også: http://www.swinger-club.dk/,
http://www.swingersex.dk/, http://www.swingerscopenhagen.dk/ eller denne
guide http://www.swingersguide.dk/

God fornøjelse

Lars

Fra : Thomas

Dato : 24-02-05 23:43

> [...]
> fredagen, hvor der desværre er tendens til lidt for mange mænd.
>
> De arrangere begynderaftner, hvor amn kan komem fludt påklædt og høre

Tak for forslagene også de andre til mit indlæg, måske lige med undtagelse
af 'vig bort satan' (du bør nok søge lidt professionel hjælp inden det er
for sent).
Jeg vil se nærmere på stederne og oparbejde lidt mod

Thomas

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-02-05 01:56

Thomas wrote:

> [...]
> for sent).
> Jeg vil se nærmere på stederne og oparbejde lidt mod

Når du har sådan nogle lyster, som du har vist i denne tråd, så er det
nok nærmere dig, som burde søge lidt professionel hjælp!
Måske en djævleuddrivelse vil hjælpe på dine problemer?

Fra : Henrik B.

Dato : 25-02-05 14:25

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> Når du har sådan nogle lyster, som du har vist i denne tråd, så er det nok
> nærmere dig, som burde søge lidt professionel hjælp!
> Måske en djævleuddrivelse vil hjælpe på dine problemer?

*Ploink* Troll....

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 17:59

On Fri, 25 Feb 2005 01:56:12 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Når du har sådan nogle lyster, som du har vist i denne tråd, så er det
>nok nærmere dig, som burde søge lidt professionel hjælp!
>Måske en djævleuddrivelse vil hjælpe på dine problemer?

Det var måske ingen dårlig ide.

I værste fald vil det ingen virkning have, i bedste fald ville det få
dig til at forsvinde i en gullig svovlstinkende sky :D

Fra : Per O.

Dato : 25-02-05 19:33

> Det var måske ingen dårlig ide.
>
> I værste fald vil det ingen virkning have, i bedste fald ville det få
> dig til at forsvinde i en gullig svovlstinkende sky :D

Er det noget du har erfaring med Alex ?
Du overrasker mig til stadighed ! LOL

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 21:02

On Fri, 25 Feb 2005 19:33:11 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Er det noget du har erfaring med Alex ?
>Du overrasker mig til stadighed ! LOL

Hehe

Det virkede ikke på svigermor, så erfaringerne er begrænsede :D

/Alex

Fra : anne

Dato : 27-02-05 11:28

Hej Thomas