Erotik messe i Forum
Fra : kvaerulant

Dato : 23-02-05 12:35

er det rigtigt at der skal være en Erotik messe i Forum?

Er der nogen som kender et link?

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 13:22

http://www.stripshow.dk/default.asp?Action=Details&Item=626

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 17:36

kvaerulant wrote:

> er det rigtigt at der skal være en Erotik messe i Forum?

Det håber jeg da ikke. Vi har ikke brug for sådan noget svineri.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-02-05 19:44

Hobert Idiart wrote:

> Det håber jeg da ikke. Vi har ikke brug for sådan noget svineri.

Den absolut eneste her i gruppen, som er et klamt forpulet pervest svin,
det er sku' da vist dig selv...

Andre andre herinde er meget normale.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 20:08

Martin Jørgensen wrote:

> Den absolut eneste her i gruppen, som er et klamt forpulet pervest svin,
> det er sku' da vist dig selv...

Hvornår er det blevet klamt og perverst ikke at onanere og dyrke sex?
Accepter dog at der findes mennesker, som er mentalt mere udviklet end
dig selv.

> Andre andre herinde er meget normale.

Ja, hvis det er meningen, at mennesket kun skal være et dyr, så har du
da ret.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 21:25

On Wed, 23 Feb 2005 20:07:35 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Hvornår er det blevet klamt og perverst ikke at onanere og dyrke sex?
>Accepter dog at der findes mennesker, som er mentalt mere udviklet end
>dig selv.

Du kan kalde det hvad du vil, men det er heldigvis ikke arveligt :D

/Alex

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-02-05 23:40

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Hvornår er det blevet klamt og perverst ikke at onanere og dyrke sex?

Det er klamt og perverst ikke at onanere og dyrke sex, hvis man samtidig
ustandseligt udbasunerer sin ret til at fordømme andre, der gør det.

Moral er noget, du selv har, ikke noget, du skal blande dig i hos andre.

Per v.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-02-05 13:35

Per Vadmand wrote:

> [...]
> ustandseligt udbasunerer sin ret til at fordømme andre, der gør det.
>
> Moral er noget, du selv har, ikke noget, du skal blande dig i hos andre.

Haha... 100% enig. Der gav du ham sgu' vist lidt at tænke over, tror jeg

Spørgsmålet er om han overhovedet fatter "omvendt psykologi", det klamme
forpulede perverse svin?

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 15:37

Martin Jørgensen wrote:

> Haha... 100% enig. Der gav du ham sgu' vist lidt at tænke over, tror jeg

Du tror forkert.

> Spørgsmålet er om han overhovedet fatter "omvendt psykologi", det klamme
> forpulede perverse svin?

Hehe.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-02-05 13:34

Hobert Idiart wrote:
> Martin Jørgensen wrote:
-snip-

> Hvornår er det blevet klamt og perverst ikke at onanere og dyrke sex?

Sådan har det altid været.

> Accepter dog at der findes mennesker, som er mentalt mere udviklet end
> dig selv.

Det gør jeg da også. Men du er bare for klam og ulækker.

> Ja, hvis det er meningen, at mennesket kun skal være et dyr, så har du
> da ret.

Kald det hvad du vil, dit klamme beskidte perverse svin.