Min kæreste bliver hurtigt træt
Fra : PeterB

Dato : 21-02-05 23:16

Hej

Normalt er det piger der klager over at lagengymnastikken er overstået alt
for hurtigt, men i mit forhold er det altså mig der er ved at blive drevet
til vanvid...
For at sige det som det er, så varer det aldrig mere end 10 minutter fra vi
begynder til at det hele er ovre og jeg ligger søvnløs mens hun langsomt
glider ind i sin tunge søvn.
Jeg har det problem at jeg kommer meget hurtigt, men i mit tilfælde burde
det egentlig ikke være noget problem da jeg allerede er klar igen efter et
par minutter. Men det er som om min kæreste er bange for at det skal tage
for lang tid anden gang, så hun bliver straks temmelig afvisende, og hvis
jeg nogen gange har holdt mig lidt længere end jeg plejer kan hun begynde at
hviske "kom så" eller sådan hvilket får mig til at frygte at hun bare vil
have det overstået hurtigst muligt.
Nu er det ikke sådan at hun ikke får orgasmer, jeg giver hende tit oralsex,
men når jeg så håber at den slags bare er et forspil til egentligt samleje
viser det sig altid at hun bliver forfærdeligt træt og bare vil sove
bagefter.
Jeg spørger hende tit om der er noget jeg kan gøre bedre eller noget jeg
skal gøre anderledes, men hun siger altid bare at jeg er fantastisk og at
hun elsker mig, hvilket jo altid er dejligt at få at vide, hvis blot man
også mærker det komme til udtryk i lidt højere grad. Selv siger hun at hun
ikke kan gøre for sin træthed, at hun bare bliver meget hurtigt søvnig, men
for mig at se kan den slags ikke ske hvis man virkelig er liderlig!
Jeg drømmer om at have sex hele natten igennem, at blive vækket af min
kæreste der ved at hun altid kan tænde mig igen og igen, men det er som om
hun er bange for at lade sex fylde for meget i forholdet...
Hvad skal jeg stille op? Jeg er nødt til at lade være med at blive ved med
at snakke med hende om det, den slags kan meget let gøre problemerne større
og ende i en ond cirkel.

Håber på at par gode råd fra jer "eksperter" herinde!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-05 00:30

PeterB wrote:

Hej peter...

> For at sige det som det er, så varer det aldrig mere end 10 minutter
> fra vi begynder til at det hele er ovre og jeg ligger søvnløs mens
> hun langsomt glider ind i sin tunge søvn.

hehe, det lyder bekendt ;)

> [...]
> oralsex, men når jeg så håber at den slags bare er et forspil til
> egentligt samleje viser det sig altid at hun bliver forfærdeligt træt

jeg kan kun nikke genkendende til din kærestes sovetrang efter
sex/orgasme.... jeg bliver også selv usandsynligt træt efter sex, og det har
altså intet at gøre med at man er bange for at det skal tage for lang tid,
eller at sexen ikke er hverken god teller skønt..... det er bare fordi man
er træt ;)

> [...]
> grad. Selv siger hun at hun ikke kan gøre for sin træthed, at hun
> bare bliver meget hurtigt søvnig, men for mig at se kan den slags

tro mig, det kan det*G* det er en rent fysisk reaktion.... det du oplever
med din kæreste, er jo hvad mange kvinder oplever dag efter dag med deres
mænd... at det åbenbart skal være sådan indrettet at de søvnige kvinder
finder sammen med de vågne mænd, og omvendt, det er vist bare en af naturens
luner*G*

> [...]
> kæreste der ved at hun altid kan tænde mig igen og igen, men det er
> som om hun er bange for at lade sex fylde for meget i forholdet...

hmmm..... mit råd til dig må være at du evt skulle kæmpe lidt for selv at
kunne fortsætte længere første gang.... evt tage en spiller tidligere på
dagen, så det værste af "trykket" er udlignet.....
evt trække den lidt med hendes orgasme, og undgå at hun får "hviletid"
indimellem.... for uanset hvor liderlig man er, så er hviletiden den grumme
ting der får kroppen til at slappe af, og dermed bliver man overmandet af
trætheden...

en kombination af de tre ting kunne være løsningen, om ikke til timevis af
hed sex, så ihvertfald mere end det du oplever nu*G*

skal jeg sætte mine penge på en ting, så er det hviletiden og delvist også
hendes orgasme der skal trækkes ud..... pas dog på at hun ikke bliver for
overfølsom, eller følelsesløs, for så går det sjove af det hele.....

> Jeg er nødt til at lade være med at blive
> ved med at snakke med hende om det, den slags kan meget let gøre
> problemerne større og ende i en ond cirkel.

det er vi helt enige om*G*

her i huset er vi efterhånden nået til en vis forståelse.... min kæreste har
accepteret at jeg bliver træt efter sex, men har med tiden også kunne finde
nogle knapper der lejlighedsvis kan holde mig kørende længere end normalt ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Tina

Dato : 22-02-05 11:05

"PeterB" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> større
> og ende i en ond cirkel.
>
> Håber på at par gode råd fra jer "eksperter" herinde!

efter orgasme gider jeg som regel heller ikke mere, har den været rigtig god
er musklerne totalt afslappede, og det er sååååååååå skønt bare at falde i
søvn med et veltilfreds smil om munden.
Nogle få gange kan jeg blive ved og ved og ved, men de fleste gange
foretrækker jeg også søvnen. tror det er meget normalt.

Måske en ide at vente med at give hende orgasme

Fra : alpha searcher

Dato : 22-02-05 17:56

søvn med et veltilfreds smil om munden.
> Nogle få gange kan jeg blive ved og ved og ved, men de fleste gange
> foretrækker jeg også søvnen. tror det er meget normalt.

Faktisk ikke. Jeg har nogle saglige artikler der siger noget andet. Noget
med, at mænd falder i søvn mens kvinder ofte bliver opkvikket af sex. Det er
vist essensen af artiklerne.

Min kæreste bliver f.eks. meget mere vågen efter en god omgang på lagenet
mens jeg fandeme kan lukke øjnene på 5, hvis jeg betynder at tælle fra 1.
*ggg*

Alpha Searcher

Fra : Anita

Dato : 22-02-05 18:40

alpha searcher wrote:
> søvn med et veltilfreds smil om munden.
>>

> Faktisk ikke. Jeg har nogle saglige artikler der siger noget andet.
> Noget med, at mænd falder i søvn mens kvinder ofte bliver opkvikket
> af sex. Det er vist essensen af artiklerne.

Tja, så kan jeg (sammen med Sabina og Tina) stille mig op i køen af kvinder
der modbeviser de artikler.

Venligst Anita

Fra : andropov

Dato : 22-02-05 19:16

>Tja, så kan jeg (sammen med Sabina og Tina) stille mig op i køen af kvinder
>der modbeviser de artikler.

Mon ikke det er kvinder som ikke har fået orgasme der ikke falder i
søvn...

Fra : Mette

Dato : 22-02-05 19:25

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er kvinder som ikke har fået orgasme der ikke falder i
> søvn...

Nej.

Fra : Samsara

Dato : 22-02-05 22:13

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er kvinder som ikke har fået orgasme der ikke falder i
> søvn...

Sådan er det absolut ikke for mig.

Venligst
Samsara

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-02-05 22:55

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er kvinder som ikke har fået orgasme der ikke falder i
> søvn...

Nope. Læs mit andet svar.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-02-05 22:55

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, så kan jeg (sammen med Sabina og Tina) stille mig op i køen af
> kvinder
> der modbeviser de artikler.
>
> Venligst Anita

Hmm.... Jeg bliver altså heller ikke dybt opkvikket af sex. Sommetider er
jeg frisk og fyldt med energi bagefter, sommetider en jeg vildt træt og
sover før min kæreste gør det. Og næh, det har intet med orgasme at gøre,
jeg kommer 98 procent af gangene, og det bevirker hverken nødvendigvis
friskhed eller sovetrang.

Fra : alpha searcher

Dato : 22-02-05 23:18

Hej

> Tja, så kan jeg (sammen med Sabina og Tina) stille mig op i køen af
> kvinder
> der modbeviser de artikler.

hihih pjat med Jer. I hører bare til de kvinder, som råber slik mig og når I
så har Jeres på det tørre så kan manden jo selv finde ud af resten ikke?
*ggg*

Alpha Searcher

Fra : Anita

Dato : 23-02-05 09:39

alpha searcher wrote:

> hihih pjat med Jer. I hører bare til de kvinder, som råber slik mig
> og når I så har Jeres på det tørre så kan manden jo selv finde ud af
> resten ikke? *ggg*

Det tror jeg ikke du skal satse på.

Venligst Anita

Fra : alpha searcher

Dato : 24-02-05 01:01

Hej

> Det tror jeg ikke du skal satse på.
>
> Venligst Anita

Det virker nu i mistænkelig grad sådan.

A + S

Fra : Anita

Dato : 24-02-05 10:59

alpha searcher wrote:

> Det virker nu i mistænkelig grad sådan.

Hvordan kan du udtale dig om det på så spinkelt et grundlag?

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-05 19:45

alpha searcher wrote:
> søvn med et veltilfreds smil om munden.
>>

> Faktisk ikke. Jeg har nogle saglige artikler der siger noget andet.
> Noget med, at mænd falder i søvn mens kvinder ofte bliver opkvikket
> af sex. Det er vist essensen af artiklerne.

er det denne type artikler du taler om?

Fra : andropov

Dato : 22-02-05 19:51

On Tue, 22 Feb 2005 19:45:05 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>er det denne type artikler du taler om?
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=283853

Det må vel være på grund af mænds hårde arbejde ved sex at de falder i
søvn :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-05 19:53

andropov wrote:

> Det må vel være på grund af mænds hårde arbejde ved sex at de falder i
> søvn :)

det var dog et trist sexliv, hvis kun manden er den aktive part ;)

Fra : andropov

Dato : 22-02-05 20:02

Mon ikke der er mange af den slags....

Fra : alpha searcher

Dato : 22-02-05 23:21

Hej

> er det denne type artikler du taler om?

> Knus, Sabina

Ja nemli' ja. Men de par stykker jeg har liggende er bare knap så
videnskabelige.

Alpha

Fra : Samsara

Dato : 22-02-05 22:11

"alpha searcher" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med, at mænd falder i søvn mens kvinder ofte bliver opkvikket af sex. Det

Den her kan jeg tilslutte mig - jeg bliver også meget kvik efter sex og kan
bare ikke falde i søvn.

Venligst
Samsara

Fra : Claus Agerskov

Dato : 23-02-05 11:11

PeterB wrote:

> For at sige det som det er, så varer det aldrig mere end 10 minutter fra
> vi begynder til at det hele er ovre og jeg ligger søvnløs mens hun
> langsomt glider ind i sin tunge søvn.

Har I prøvet på andre tidspunkter af døgnet?

Fx midt på dagen?

De herligste hilsner

Fra : Nana Sørensen

Dato : 23-02-05 11:59

"Claus Agerskov" <ca@chbs.dk> skrev i en meddelelse

> Har I prøvet på andre tidspunkter af døgnet?
>
> Fx midt på dagen?
>
> De herligste hilsner
> --

Ja, det kom jeg også lige til at tænke på. Hvis de altíd dyrker sex, når de
er gået i seng for at sove, så er der vel ikke noget at sige til at hun er
træt bagefter? Hvis hendes krop har brug for søvn og er indstillet på søvn
allerede inden sex, så kan jeg godt forstå at hun nærmest besvimer bagefter.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 17:34

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> allerede inden sex, så kan jeg godt forstå at hun nærmest besvimer bagefter.

Man bør tage et bad umiddelbart før og efter sex. Derefter kan man sove.
Alt andet er noget forbandet svineri!

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-02-05 23:38

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message

> Man bør tage et bad umiddelbart før og efter sex. Derefter kan man sove.
> Alt andet er noget forbandet svineri!

DÆK!!!

Per V.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-02-05 01:46

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> Man bør tage et bad umiddelbart før og efter sex. Derefter kan man sove.
> Alt andet er noget forbandet svineri!

LOL - prøv sex før du udtaler dig...

/Johnny