familie- og forbrugerminister
Fra : andropov

Dato : 21-02-05 16:20

Det er nogle kønne familieministre:

Lars Barfoed forlod kone og børn for folketingsbimbo og Henriette kjær
er måske på vej til at blive skilt fra sin økonomisk umulige mand....

Fra : Mogens

Dato : 21-02-05 16:35

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nogle kønne familieministre:
>
> Lars Barfoed forlod kone og børn for folketingsbimbo og Henriette kjær
> er måske på vej til at blive skilt fra sin økonomisk umulige mand....

Skilt ? mig bekendt er de ikke gift.

M.

Fra : Ulvir

Dato : 21-02-05 18:39

Mogens wrote:
> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Skilt ? mig bekendt er de ikke gift.

Mig bekendt er de samboende...

Fra : andropov

Dato : 21-02-05 18:57

On Mon, 21 Feb 2005 18:38:59 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>Mig bekendt er de samboende...

Ok ok så gå fra hinanden.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-02-05 19:42

> [...]
>
> Lars Barfoed forlod kone og børn for folketingsbimbo og Henriette kjær
> er måske på vej til at blive skilt fra sin økonomisk umulige mand....

Og ovenstående har HVAD med dk.snak.seksualitet at gøre!!??

M.v.h.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-02-05 22:04

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Og ovenstående har HVAD med dk.snak.seksualitet at gøre!!??
>
> M.v.h.

Nok ikke særligt meget, men Henriette Kjær er en dejlig sild tænk at ku
presse sit stiv lem op i hendes dejlige kusse.

Fra : Ulvir

Dato : 21-02-05 22:53

Poul Nielsen wrote:

> Nok ikke særligt meget, men Henriette Kjær er en dejlig sild tænk at
> ku presse sit stiv lem op i hendes dejlige kusse.

Gris. LOL

Fra : Mogens

Dato : 22-02-05 00:54

"Poul Nielsen" <Pr@fk.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nok ikke særligt meget, men Henriette Kjær er en dejlig sild tænk at ku
> presse sit stiv lem op i hendes dejlige kusse.

Vær nu lidt tålmodig Henrik B. Der er helt sikkert mange som godt kunne
tænke sig at råbolle Henriette K. Det søde smil , de dejlige bløde læber ,
skønne bryster , fast røv , stram fugtig fisse , gispende efter mere pik.
Jeg må vist hellere stoppe nu , inden du sidder og onanerer ud over din
computer , det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse.

M.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-02-05 00:45

> Og ovenstående har HVAD med dk.snak.seksualitet at gøre!!??

Det handler om samliv. Tjek fundatsen.

Mark