Søges: Butterfly
Fra : Jørgen Svendsen

Dato : 19-02-05 17:43

Hej

Håber i kan hjælpe mig. Jeg leder efter et sted, hvor man købe en butterfly
(vibrator) eller lignende, men den skal være med fjernbetjening - og denne
fjernbetjening skal være trådløs - håber i kan hjælpe mig.

Fra : John Sahl

Dato : 19-02-05 18:11

Jørgen Svendsen wrote:
> [...]
> butterfly (vibrator) eller lignende, men den skal være med
> fjernbetjening - og denne fjernbetjening skal være trådløs - håber i

Jeg mener at have set sådan en hos Plan E inde i Istedgade.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 20-02-05 21:42

Har du søgt på nettet, der findes tonsvis af sexbutikker rundt omkring, og
de fleste har denne trdløse butterfly!

--
Mvh Stefanie