Kan man behandle morsyge som voksne
Fra : John West

Dato : 18-02-05 16:25

Jeg har det problem at jeg er meget morsyg, forstået derhen at jeg føler mig
som en kæmpebaby der når jeg ser en kvinde med store bryster, eller bare
bryster i det hele taget. Så får jeg en voldsom trang til at sutte på hendes
dejlige bryster. Om natten handler drømmene selvfølgelig om kvinder med
store bryster som jeg ligger hos og dier hos. Det er en lidt uhensigtsmæssig
seksualitet at gå rundt med. Findes der nogle former for terapi for det her.

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-05 17:27

"John West" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej John :)

> [...]
> uhensigtsmæssig
> seksualitet at gå rundt med. Findes der nogle former for terapi for det

Hvis du har det godt med din seksualitet, forstået på den måde, at du selv
synes dine lyster er ok, uden at skulle tage hensyn til hvad andre ville
synes, så har du ikke et problem.

Men hvis du har det dårligt med at have den lyst, så er der grund til at
søge hjælp hos en prof.
Alternativt findes der masser af foreninger for voksenbabyer :)

Fra : Fluffi

Dato : 18-02-05 17:41

Hejsa

> [...]
> søge hjælp hos en prof.
> Alternativt findes der masser af foreninger for voksenbabyer :)

Ja, det lyder da ikke ligefrem som en fantasi man skal behandles for?
Jeg tror der er rigtigt mange mænd der er vilde med bryster, og kan sutte på
dem i timevis - også uden nødvendigvis at være infantilist.
Men hvis du skulle være infantilist (voksen baby), så iler jeg da lige med
et link til vores portal www.bledreng.dk
Jeg vil dog allerede nu gøre opmærksom på at vi ikke ligefrem overrendes af
kvinder med store bryster - desværre :)

Fluffi
http://fluffi.diaper.dk

Fra : ThomasB

Dato : 18-02-05 19:34

"Fluffi" <Fluffi@NOSPAMdiaper.NOSPAMdk> skrev i en meddelelse

> Ja, det lyder da ikke ligefrem som en fantasi man skal behandles for?

Nææ, faktisk tror jeg ikke jeg har mødt en eneste mand, der ikke kunne lide
at sutte på store bryster
(ihvertfald mindst i fantasien)

Fra : alpha searcher

Dato : 19-02-05 01:00

Hej

> Nææ, faktisk tror jeg ikke jeg har mødt en eneste mand, der ikke kunne
> lide at sutte på store bryster
> (ihvertfald mindst i fantasien)

Så har du mødt en nu!
Jeg gider simpelthen ikke kæmpe store hængepatter. Lad os få nogle små
pikante babser i stedet. Max d. Alt der udover er som regel ikke særlig
sexet.

Alpha Searcher

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-05 05:57

[ThomasB:]

alpha searcher wrote:
> Så har du mødt en nu!
> Jeg gider simpelthen ikke kæmpe store hængepatter. Lad os få nogle små
> pikante babser i stedet. Max d. Alt der udover er som regel ikke særlig
> sexet.

Formen er langt vigtigere end størrelsen. Og jo længere op
man kommer i alfabetet, jo sværre er det at finde bryster
med en god form.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : alpha searcher

Dato : 20-02-05 15:54

> Formen er langt vigtigere end størrelsen. Og jo længere op man kommer i
> alfabetet, jo sværre er det at finde bryster med en god form.

Ja nemli' ja.

Alpha

Fra : Non-Desperado

Dato : 19-02-05 08:29

"alpha searcher" <nixen@bixen.dk> skrev:

>Jeg gider simpelthen ikke kæmpe store hængepatter. Lad os få nogle små
>pikante babser i stedet. Max d.

Hmmm.... hvis en D-skål hører til de små bryster, så foretrækker
jeg godt nok også "små" bryster....*G*
- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

Fra : alpha searcher

Dato : 20-02-05 15:56

> Hmmm.... hvis en D-skål hører til de små bryster, så foretrækker
> jeg godt nok også "små" bryster....*G*
> - -
Der stod jo li'som max ikke?

Alpha Searcher
P.s. Læs Læs Peter Knutsens indlæg. Det siger det jeg mener. Selv en b-skål
kan være klam. lol

Fra : ThomasB

Dato : 19-02-05 11:37

"alpha searcher" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Så har du mødt en nu!
> Jeg gider simpelthen ikke kæmpe store hængepatter.

Nej nej, i min fantasi hænger de ikke :)

> Lad os få nogle små pikante babser i stedet. Max d. Alt der udover er som
> regel ikke særlig sexet.

D? Det er edderpikme stort..

Fra : alpha searcher

Dato : 20-02-05 15:57

> Nej nej, i min fantasi hænger de ikke :)

Ok fair nok så.

> D? Det er edderpikme stort..

Jo de't *ggg* Der skulle nok havde stået c så

Alpha

Fra : Anita

Dato : 20-02-05 19:01

alpha searcher wrote:

> Jo de't *ggg* Der skulle nok havde stået c så

En D-skål kan være helt almindelig og temmelig stor.

Hvorfor så det? Jo, fordi det afhænger af omkredsen. En 70D er ca. samme
skålstørrelse som en 75C, en 80B og en 85A.

Ergo siger D-skålen i sig selv intet om størelsen på brystet.

Venligst Anita

Fra : alpha searcher

Dato : 20-02-05 21:11

Hej

> Hvorfor så det? Jo, fordi det afhænger af omkredsen. En 70D er ca. samme
> skålstørrelse som en 75C, en 80B og en 85A.
>
> Ergo siger D-skålen i sig selv intet om størelsen på brystet.

Arrh ka' det nu osse passe???

Alpha Searcher

Fra : Anita

Dato : 20-02-05 23:36

alpha searcher wrote:
> Hej

> Arrh ka' det nu osse passe???

Jeps.

Anita

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-02-05 18:09

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nej nej, i min fantasi hænger de ikke :)

Hmmm - vi kvinder lever med jeres hængenosser fra jeres seksuelle debut, og
så skulle det være odiøst med bryster der hænger

> D? Det er edderpikme stort..

Vrøvl.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 21-02-05 10:33

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm - vi kvinder lever med jeres hængenosser fra jeres seksuelle debut,
> og
> så skulle det være odiøst med bryster der hænger

Ja ja, og vi mænd lever med Jeres hængebryster, som vi forøvrigt også er
glade for.

> Vrøvl.

Større end C.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-05 14:29

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Ja ja, og vi mænd lever med Jeres hængebryster, som vi forøvrigt også er
> glade for.

> Større end C.

Virkelig velformede B (og evt A) kan være så sexede som melonerne, men at vi
kan lide lidt opadstrut er vel fordi så er hun nok jomfru og kan føde EN
MAAASSE

Fra : andropov

Dato : 21-02-05 15:25

On Mon, 21 Feb 2005 14:28:46 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Virkelig velformede B (og evt A) kan være så sexede som melonerne, men at vi
>kan lide lidt opadstrut er vel fordi så er hun nok jomfru og kan føde EN
>MAAASSE

Det er måske vigtigere end stram fisse....

Fra : ThomasB

Dato : 21-02-05 16:04

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske vigtigere end stram fisse....

Evolutionært er en stram fisse et stort minus.

Fra : andropov

Dato : 21-02-05 16:12

On Mon, 21 Feb 2005 16:03:32 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Evolutionært er en stram fisse et stort minus.

Jo det er måske sværere at føde.
Men hvor mange mænd tænker på det når de er i lag med en kvinde :)

Fra : ThomasB

Dato : 21-02-05 18:24

> Jo det er måske sværere at føde.
> Men hvor mange mænd tænker på det når de er i lag med en kvinde :)

Hmm, jeg gør aldrig. Med min størrelse pik, føles de altid - slappe

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-02-05 11:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja ja, og vi mænd lever med Jeres hængebryster, som vi forøvrigt også er
> glade for.

Det manglede sgu' også bare!

> Større end C.

Mindre end DD, E, F, G, H, I osv.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 24-02-05 12:54

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det manglede sgu' også bare!

Hvorfor nu det?

> Mindre end DD, E, F, G, H, I osv.

Jeg synes D er stort.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-02-05 14:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvorfor nu det?

Fordi hvis man skulle have den tåbelige overbevisning, at tyngdekraften ikke
eksisterer og hud egentlig er plastik og vejen frem er kirurgi og silikone -
så er der måske ikke lige tændt for lyset på øverste etage.

Desværre er det sådan nu, at selv piger på 16-18 år bilder sig ind at deres
bryster er "forkerte" hvis de ikke sidder oppe under deres hage og giver dem
åndedrætsbesvær, ikke kun pga. placering, men også pga. størrelse - derfor
bliver flere og flere helt unge piger nu opereret, og en operation er sgu'
ikke noget man bare gør, det er ikke som at huske at børste tænder hver
aften.

Da jeg har en teenage-pige, som absolut ikke har nogen problemer kropsligt,
men som alligevel bilder sig ind at dette og hint skulle være "forkert", så
mister jeg indimellem fuldstændigt tålmodigheden med udtalelserne om
kvindekroppen.

> Jeg synes D er stort.

Tja, alt er relativt.

En D-skål på en spinkelt bygget pige kan se stort ud, ligesom det kan se
proportionelt forkert ud med en A-skål på en pige med mere runde former.

Det smukkeste er når der er harmoni - også kropsligt.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 25-02-05 11:52

> [...]
> kropsligt, men som alligevel bilder sig ind at dette og hint skulle være
> "forkert", så mister jeg indimellem fuldstændigt tålmodigheden med

Og nu er det meningen, at jeg skal have dårlig samvittighed over, at jeg
fantaserer om ikke-hængebryster?

Fantaserer du om slappe nosser, eller faste nosser (når/hvis du fantaserer
om nosser)?

> Tja, alt er relativt.

Nemlig :)

> En D-skål på en spinkelt bygget pige kan se stort ud, ligesom det kan se
> proportionelt forkert ud med en A-skål på en pige med mere runde former.

Ja.

> Det smukkeste er når der er harmoni - også kropsligt.

Helt enig.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-05 05:59

ThomasB wrote:
> [...]
> synes, så har du ikke et problem.
>
> Men hvis du har det dårligt med at have den lyst, så er der grund til at

Der kan være to grunde til at han kan have det dårligt med
den omtalte lyst.

Den ene grund er at der i ham er et naturligt iboende ubehag
ved lysten.

Den anden grund er at det omgivende samfund har
indoktrineret ham til at opfatte den slags lyster som skadelige.

Altså natur (godt) eller kultur (skidt).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ThomasB

Dato : 19-02-05 11:38

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> opfatte den slags lyster som skadelige.
>
> Altså natur (godt) eller kultur (skidt).

Det var det jeg prøvede at formulere, men det gik vist lidt skidt.

Hvis man skammer sig over sin seksualitet, er man så blevet straffet for den
som barn?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-05 17:18

ThomasB wrote:

> Det var det jeg prøvede at formulere, men det gik vist lidt skidt.
>
> Hvis man skammer sig over sin seksualitet, er man så blevet straffet for den
> som barn?

Muligvis, men jeg tror snarere at det er det omgivende
samfund, som helhed, der indoktrinerer folk.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org