UV jagt i omegn. af kolding
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 13:06

Hej

Jeg søger en makker til UV-jagt her i omegn. af Kolding. Jeg er 27 år, er
bosat i Kolding i snart 2 mdr. (kommer oprindelig fra KBH) og har gået på
uv-jagt i ca 1års tid.

Hvis du også står og mangler en partner så giv et praj så kan vi lige snakke
om det nærmere.

vh Janus
s.janusz@gmail.com

Fra : Lars

Dato : 12-05-05 21:32

Prøv at kontakte den lokale dykkerklub. Kolding Undersøeiske Gruppe.
www.k-u-g.dk . De har vist et par medlemmer der går meget om i fridykning.
Det kunne da være at en af dem ville med ud at fange fisk..

Lars

Fra : Timo Jattu

Dato : 13-05-05 18:54

"Janus" <xxx> wrote in message
> [...]
> bosat i Kolding i snart 2 mdr. (kommer oprindelig fra KBH) og har gået på

Hej Janus - der er flere fra mit forum der dykker i området omkring
Kolding - dvs. fra grenå og ned til syd Als - smid en besked der og de skal
nok svare dig tilbage.. forum.deeperdiving.net - yderliger er der også en
del fra Fyn, så dine muligheder burde være i top!
Husk at Forbundsmesterskaberne er d. 21-22 på Als så har du mulighedden så
kom og deltag i stævnet - nye kontakter og måske er der også et enkelt
guldkorn undervejs..

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

WWW.DEEPERDIVING.NET - Spearfishing - Freediving - Scubadiving - Uw-rugby -
Finswimming - Photo - Reviews - Classified and more..