Fælles turkalender
Fra : Per

Dato : 06-05-05 23:08

Hej

Da jeg er medlem af en klub med et ret lavt aktivitetsniveau er jeg
ofte på udkig efter dykkerture. I den forbindelse ville jeg høre om
der nogen i Danmark der laver noget der svarer til det som det
engelske dykkermagasin diver tilbyder. Nemlig en side hvor både
klubber og centre kan annoncere når de har ledige pladser på en tur.
Hvis ikke det findes, er der så ikke en af de computerkyndige fra
denne NG der kunne have lyst til at lave sådan en ?
Uden at have et kvæk forstand på programmering eller Webdesign
forestiller jeg mig at de må være muligt at lave det sådan, at de der
ønsker at annoncere en tur selv taster de nødvendige data ind. Og når
man når datoen for den pågældende tur bliver den automatisk slettet af
kalenderen. På den måde undgår man en masse uaktuelle annoncer og
siden kan mere eller mindre passe sig selv.

Det må kunne lade sig gøre at financiere en sådan side ved hjælp af
lidt reklamer, og på den måde være gratis at benytte for både dem der
tilbyder ture og dem der er på udkig efter en tur.

Med venlig hilsen

Per

PS.
Jeg har engang foreslået magasinet dyk at lave en sådan funktion på
deres hjemmeside, men det mente de desværre ikke at de havde
ressourcer til. Det havde ellers været et oplagt sted.

Fra : Henrik Manley

Dato : 07-05-05 20:57

"Per" <per_dyk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Da jeg er medlem af en klub med et ret lavt aktivitetsniveau er jeg
> ofte på udkig efter dykkerture. I den forbindelse ville jeg høre om

Det har vist været lavet før uden det store held. Der er ikke brugere nok
til at virke.

Det bedste råd er nok at finde en klub med mere aktivitet eller selv skabe
aktivitet i klubben.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk