Pakkerejse til Tyrkiet
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-05 17:14

Hej

Min far giver en rejse til familien.
Dvs. 2 voksne på 55 år
8 voksne i slutningen af 20'erne og starten af 30'erne.
1 ung pige på 15 år
1 knægt på 5 år
4 små under 2½ år.

Vi vil gerne til Tyrkiet.
Det vi er på jagt efter, er en rejse med "alt betalt", dvs. vi glade
modtagere, kun skal betale for udflugter og indkøb, men hvor alt mad og
drikke (lokale cola'er etc.) er med i prisen.
Jeg ved ikke hvad prisen skal være, men det skal nok ikke være for dyrt. Der
skal være en swimming pool på hotellet. Og gerne andre spændende ting.

Ved I hvilke firmaer der har pakkerejser?
Så jeg kan bestillet kataloger.

Venlig hilsen Ditte Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-05 17:34

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> wrote in message
> [...]
> Der skal være en swimming pool på hotellet. Og gerne andre spændende ting.
>
> Ved I hvilke firmaer der har pakkerejser?

Vi rejser fra Randers.
Så Billund eller Tirstrup lufthavn er udgangspunket.

Hilsen Ditte

Fra : Anja Nielsen

Dato : 07-05-05 01:32

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> skrev i en meddelelse

> Vi rejser fra Randers.

Så Billund eller Tirstrup lufthavn er udgangspunket.

Hej.
Som det allerede er skrevet bør du bestille katalog ved tyrkieteksperten
eller se på deres hjemmeside. De rejser både fra Billund og Aalborg. Fra
Tirstrup til Tyrkiet er der mig bekendt kun Nazar, der flyver til Tyrkiet.
Du skriver, at det skal være relativt billigt, men hvad er det? De fleste
steder har i mulighed for at få forskellige rabatter ved at bo mere end to
pr. værelse eller lejlighed.Tyrkieteksperten tager f.eks. omkring kr. 4000
pr. uge til Antalya med all inclusive. Prisen er baseret på 2 voksne i et
værelse.I Armutalan, som er en stille forstad til Marmaris, kan I bo for kr.
3500 pr. person. Prisen for 4 voksne, 1 barn mellem 2 og 6, og 1 barn under
2 er f.eks. ca. kr. 17.000 for en uge medio august på Club Sarba.
Da man kun kan bestille op til 6 på tyrkietekspertens hjemmeside, kan I evt.
også ringe og få et samlet tilbud.
God tur.
Mvh.
Anja

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 16:18

..
> Du skriver, at det skal være relativt billigt, men hvad er det?

Hej

Ja det er jo lige det med prisen.
Men ca. 50.000 kr. for os alle.
Og når man kigger på det tilbud Rikke har vist, så skulle det nok kunne lade
sig gøre, når man regner med at der er rabat på børnene.

Hilsen Ditte

Fra : Rikke

Dato : 07-05-05 09:34

> Vi rejser fra Randers.
> Så Billund eller Tirstrup lufthavn er udgangspunket.
>
> Hilsen Ditte

I GRØNNE OMGIVELSER

Green Fugla er et rart og familievenligt hotel, beliggendei
rolige omgivelser, direkte ud til stranden.Hotellet er bygget i bungalowstil
og tilbyder 360værelser fordelt på 20 bungalows. Mellem bygningernefindes
dejlige haveområder med græsplæner,masser af grønne planter og buske.
Hotellet er delti 2 områder, kun adskilt af en lille vej i midten medmeget
begrænset trafik. På den ene side finder duværelserne, hotellets hyggelige
receptionsområdesamt scenen, der om dagen er udgangspunkt formasser af
aktiviteter, og hvor der om aftenen arrangeresfestlig underholdning. Det er
ligeledes her dufinder restauranten samt et af hotellets dejlige
poolområder.På den anden side ligger den skønnesandstrand og endnu et
pool-område, og her finderdu også en vandruchebane. Green fugla
tilbyderforuden flere barer også en Internet cafe, flere butikker,en
tennisbane, bordtennis samt en legeplads tilde yngste gæster.

FOR SOLBADERE OG VANDHUNDE

Præcis nedenfor hotellet venter Incekums herligesandstrand. Den
indbyder til en dejlig dag medsand mellem tæerne, og en svalende badetur
iMiddelhavet. På stranden finder du masser af liggestoleog parasoller, og
her har du også mulighedfor at spille beach volleyball. Forskellige
vandsportsaktiviteterhører ligeledes til de mange mulighederfor de aktive.
Men hotellet har også 2 store poolområdermed separat børne-pool og
solterrasser. Iløbet af dagen lokker pool-baren med kølige
forfriskningersamt forskellige snacks.

HER SKAL DU BO

De smukt farvede bungalows har alle 3 etager, oghver bygning
rummer 18 værelser. Fra balkonen erder enten udsigt mod haven eller poolen,
mensenkelte har udsigt til havet. Ikke alle værelser har tv.Deponeringsbokse
findes på nogle værelser samt ihotellets reception, og kan benyttes mod
gebyr.Dobbeltværelserne: Alle pænt og smagfuldt indrettet,med eget
bad/toilet med hårtørrer, flisegulv ogtelefon. På værelset findes en
dobbeltseng, samt enlille karnap med en ekstraseng.Familieværelserne: samme
smagfulde interiør ogindretning som i dobbeltværelserne, men her er
ekstrasengenen køjeseng, så der er plads til 2 børn.

ADRESSE & TELEFON

Avsallar Köyü, Türkler Kasabasi
Fugla Köyü, incekum, Alanya
Tlf.: +90 (242) 517 2870

FAKTA

Avsallar 2 km
Strand 0 m
Byggeår 1996
Etager/Elevator 3/Nej
Balkon/terasse Ja
Aircondition/varme Ja
Pool/Børnepool Ja/Ja
Deponering Ja
Satellit-tv Ja/Nej
Minibar Nej
Visa/Mastercard Ja
Pension All Incl.

DET MED SMÅT… Aircondition/varme gratis, men mod depositum.
Deponeringsboks mod gebyr. Lejligheder med bestemt udsigt kan ikke
bestilles. Renovering af hotellet er planlagt til vinteren 04/05, men
detaljerne er ikke kendt ved katalogets afslutning. 144 værelser har tv.

All Inclusive

All Inclusive – regningen er betalt! Når du bor på Green
Fugla har du All Inclusive. Alt mad og drikke er betalt, så du kan trygt
sende budgetbekymringerne på langtidsferie. Det eneste du skal betale, er
evt. ekstra ydelser. All Inclusive inkluderer; Lækker morgenmads-, frokost
og middagsbuffet, om eftermiddagen kaffe/te og kager. Herudover alle lokale
drikkevarer (sodavand, øl, vin og drinks) fra kl. 10:00 til 23:30. Om
eftermiddagen forskellige snacks, og sent på aftenen midnatssuppe.

NAZARS KATEGORI

1 uge All Inclusive fra 3.499 DKK

begin 666 dummy.gif
M1TE&.#EA`0`!`) !`````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`(?X?
A3W!T:6UI>F5D(&)Y(%5L96%D(%-M87)T4V%V97(A```[
`
end

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 16:19

> [...]
> lokale drikkevarer (sodavand, øl, vin og drinks) fra kl. 10:00 til 23:30.
> Om eftermiddagen forskellige snacks, og sent på aftenen midnatssuppe.

Det lyder bare kanont, og prisen ser også ret fornuftig ud.
Jeg har bestilt et katalog fra Nazar.
Tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-05-05 21:24

Hej Ditte

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> wrote:

>Ved I hvilke firmaer der har pakkerejser?
>Så jeg kan bestillet kataloger.

Du skal nok kigge hos Tyrkiet eksperten, www.tyrkieteksperten.dk som nok
er de Danske bureau med størst udvalg til netop Tyrkiet, og de har også
en masse muligheder for det du ønsker, 'all inclusive' hoteller. - Dog
kommer det nok ikke rigtigt til at harmonere med at det ikke skal være
'alt for dyrt' All incl. hotellerne er typisk i den dyre ende af
skalaen.

Go' tur !

--
M.v.h. Ole ®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 16:20

> [...]
> kommer det nok ikke rigtigt til at harmonere med at det ikke skal være
> 'alt for dyrt' All incl. hotellerne er typisk i den dyre ende af

Hej

Tak for hjælpen, jeg har bestilt et katalog.

Hilsen Ditte

Fra : thomas pedersen

Dato : 07-05-05 09:16

hejsa ditte

hvis du skal have all inc.
så skal du rejse med http://www.nasar.dk/
de har mange gode tilbud til tyrkiet med 5 * hotel med all
og de er ikke så dyrer.
dem ville jeg vælge.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 16:27

> [...]
>
> hvis du skal have all inc.
> så skal du rejse med http://www.nasar.dk/
> de har mange gode tilbud til tyrkiet med 5 * hotel med all

Hej

Tak for hjælpen, katalog er bestilt.

Hilsen Ditte

Fra : birgittechristiansen~

Dato : 08-05-05 18:14

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> wrote in message news:<427b97d1$0$257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> skal være en swimming pool på hotellet. Og gerne andre spændende ting.
>
> Ved I hvilke firmaer der har pakkerejser?

Jeg kan anbefale Hotel Hemera i Side. Vi var der forrrige år, og det
var virkelig lækkert. God mad - buffet - så alle kunne få hvad de
kunne lide. Gratis vand-sodavand-iste-drinks. Strandbar, hvor man
kunne få alle de mellemmåltider, man kunne ønske. Direkte adgang
gennem haven til lækker strand med gratis solstole, madrasser og
håndklæder. Dejlig have med solstole. Om eftermiddagen is, kaffe/the
og kage. Venligt personale. Køleskab på værelset, som blev fyldt op
med drikkevarer hver dag. Skøn by med kultur og masser af butikker.
Lige overfor hotellet var der en lille "forstad" med alle mulige
butikker - alt er jo billigt i Tyrkiet - men husk at prutte kraftigt
om prisen.
Dejlig stor swimmingpool. Diskotek i nærheden, hvis man er til det.
God tur.
Mvh
Birgitte

Fra : birgittechristiansen~

Dato : 08-05-05 18:16

> [...]
> skal være en swimming pool på hotellet. Og gerne andre spændende ting.
>
> Ved I hvilke firmaer der har pakkerejser?

Jeg glemte vist at fortælle, at vi rejste med Ving.

Mvh
Birgitte

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 18:45

> Jeg glemte vist at fortælle, at vi rejste med Ving.
>
> Mvh
> Birgitte

Hej Birgitte

Tak for tippet, jeg har lige bestilt Vings kataloger.

Hilsen Ditte