kontor"-forsyningen" "-leverandøren" "-lag~
Fra : Ralph

Dato : 06-05-05 14:40

Jeg blev ringet op ved spisetid en dag - for een gangs skyld var det et
firma der solgte noget jeg kunne bruge, forbrugsstoffer til printer, den
søde pige fortalte om alle de penge jeg kunne spare, da jeg så fortalte at
jeg havde en farvelaserprinter, kunne hun ikke finde ud af det mere: "det
sælger vi ikke - undskyld ulejligheden, farvel"

Så ringede hendes chef og undskyldte, det kunne de GODT levere, jeg bestilte
så 4 tonere og han takkede mange gange.

Så ringede HANS chef om jeg var sikker på at jeg ville købe hele fire
tonere - imellemtiden havde jeg så fundet ud af at den sorte toner var
billigere på EDBpriser - så jeg rettede min ordre ned til 3 tonere, og han
lovede levering indenfor 4-6 uger.

Det er nu ca. 2 mdr. siden, og jeg har ikke set så meget som en
ordrebekræftelse eller andet.

Så mit spørgsmål er: kender I et firma der hedder noget ala subj, som sælger
forbrugsstoffer til printere der angiveligt skulle kunne holde tre gange så
lang tid som originalpatroner? OG har I et telfonnr., mailadresse, fax, alm.
adresse eller lign. på firmaet.

Grunden til at jeg ikke "bare" køber min toner et andet sted, er at et
sådant sæt koster kr. 5.500,-

--
Venligst
Ralph