Logo til jagtforening
Fra : PeterPind

Dato : 05-05-05 09:31

Hej i gæve jægere.

I forbindelse med at vi skal til at forny vores hjemmeside, er jeg på
"jagt" ! efter et nyt logo, og i den sammenhæng søger jeg efter den
gode gamle Setter med sneppen, som man brugte i gamle dage under
jagtforenigen af 1923.
Er der nogle der ligger inde med en sådan, gerne i en høj opløsning.
Denne skal da implementeres i vores nye logo.

På forhånd tak og Knæk & Bræk d. 16.

Jesper

Fra : Kito

Dato : 05-05-05 13:17

Hvis du skriver til mig på jyskkranservice@get2net.dk kan du få en prøve af
vores logo og selv ændre date på det
vh
Poul.

Fra : Susanne Laursen

Dato : 11-05-05 16:03

Hej Peter,

kig evt. på www.stilling-jagtforening.dk, vi har den i vores logo.

Sanne

Fra : Peter T.

Dato : 14-05-05 06:25

Hej Peter, kig her http://www.hojer-jagtforening.dk/
Med jægerhilsen
Peter T.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peder Porse

Dato : 16-05-05 08:21

Jeg har da vist nogle gamle blad fra Landsjagtforeningen..ka godt scanne
et til dig...
Hvilket format vil du have den i?

-Der var 3 råer i morges, ingen buk....
pp