Oktoberfest i München
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 04-05-05 16:49

4 stykker der skal til oktoberfest i München i år. Der er en
der havde "lovet" at skaffe tag over hovedet mens vi var dernede, men det
glippede desværre, så nu står vi med håret i postkassen. Er der nogle der
har gode erfaringer med hotel/pension dernede, hvor det endnu ikke er for
sent at bestille og som ikke koster spidsen af en rumraket.

mvh

Lars Jensen

Fra : Kristian

Dato : 04-05-05 16:55

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> wrote:

> [...]
>har gode erfaringer med hotel/pension dernede, hvor det endnu ikke er for
>sent at bestille og som ikke koster spidsen af en rumraket.

Søg evt på: http://www4.hrs.de

Kristian

Fra : Martin Fredslund

Dato : 05-05-05 10:32

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har gode erfaringer med hotel/pension dernede, hvor det endnu ikke er for
> sent at bestille og som ikke koster spidsen af en rumraket.

Hej Lars.

Er selv på vej derned med 12 venner fra studiet. Måske vi ses dernede ?
Vi vil overnattet i telt i det olympisk ridestadion til næsten ingen penge.
Se http://www.munich-oktoberfest.com/
Ligger godt nok i metro- og ikke gåafstand fra Oktoberfest, men det går nok
også...

MVH
Martin Fredslund

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 07-05-05 14:26

Ja det er jo ikke utænkeligt, hvis i ser nogle blegfede danskere med en øl
hånden, så er det os

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 07-05-05 14:29

gt om det er nødvendigt at bestille plads i teltene inden man
tager derned.

Med venlig hilsen

Lars Jensen