E-faktura og kommunernes tal
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 04-05-05 07:44

Jeg har nu flere tilfælde været ude for at en kommune har nogle andre tal på
deres skærm end dem som vores system har sendt.

Jeg har kontaktet min egen VANS leverandør. Filen er OK og der er ingen
problemer.
Jeg har kontaktet kommunens VANS leverandør og i den ene ende, hvor filen
kommer ind, er den OK, men i den anden ende hos kommunen er tallene ikke OK.

Jeg har nu fået at vide inddirekte, at hvis jeg skifter til samme VANS
leverandør som kommunen har, så er der ingen problemer.

Jeg må indrømme at jeg er lidt fristet, da pengene ikke bliver udbetalt fra
kommunen, men samtidig er jeg lidt sur over at valgt nu er slut, så de
løfter om flexibilitet fra kommunens side, ministeren har lovet, ikke
længere har gyldighed.

Carsten Overgaard

Fra : Knud Berggreen

Dato : 06-05-05 19:45

On Wed, 4 May 2005 08:44:17 +0200, "Carsten Overgaard"
<info@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har nu fået at vide inddirekte, at hvis jeg skifter til samme VANS
>leverandør som kommunen har, så er der ingen problemer.

Klag til Indenrigsministeriet.
VANS-leverandørerne er godkendte, så det holder ikke at der kommer
forskellige resultater.

/Knud

--
Forhandler af WinRAR, SummaSummarum, Norman Antivirus, PowerBASIC, ...
http://berggreen.dk