delvist momsfradrag og skat
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 22:50

Hej

I mit firma har jeg både momspligtige og momsfrie indtægter og kan
derfor kun delvist trække momsen fra det jeg køber. Men hvad så med
den del af momsen jeg ikke kan trække ud. Den kan jeg vel så skrive
som en udgift i mit skatteregnskab right?

Bjarne

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-05-05 21:14

bjarne wrote:

> [...]
> den del af momsen jeg ikke kan trække ud. Den kan jeg vel så skrive
> som en udgift i mit skatteregnskab right?

Ja.

M.v.h.

Jonathan

--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.