Billigt til Innsbruck
Fra : Dusan Sukovic

Dato : 02-05-05 20:18

Hej Carsten! :)

Prøv www.sterling.dk de har salzburg som en af destinationen, jeg ved
det ikke om det passer til dig.

www.sterling.dk
www.flysnowflake.com

Mvh
-Dusan

Fra : Carsten Keller

Dato : 03-05-05 08:06

"Dusan Sukovic" <sukovic@gmail.com> wrote in message
news:37c2987b.0505021118.aa6b89e@posting.google.com...
> Hej Carsten! :)
>
> Prøv www.sterling.dk de har salzburg som en af destinationen, jeg ved
> det ikke om det passer til dig.
>
> www.sterling.dk
> www.flysnowflake.com

Sterling flyver kun til Salzburg om vinteren og Snowflake koster 1200
oneway. Vi har en studerende i gruppen, så budgettet er lidt stramt.

Ingen bud på hvordan man booker et nattog til Innsbruck? Jeg er jo ikke lige
så varm på at ringe til DSB, jvf. de historier der har været om deres priser
på internationale destinationer...

Keller

Fra : Fd

Dato : 03-05-05 13:04

Det er vist kun indenrigs rejser de kan finde pris på
Berlin - Salzburg 110 Euro:

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?ld=212.60&seqnr=1&ident=1m.0522860.1115121832&OK#focus

Fra : Michael

Dato : 03-05-05 15:33

Carsten Keller wrote:
> [...]
> så varm på at ringe til DSB, jvf. de historier der har været om deres priser

Deutsche Bahn har en dansk hjemmeside
http://www.bahn.de/konzern/holding/db_danmark/dbag_index.shtml og også
et kontor i København:

DB Personenverkehr GmbH
Repræsentation for Skandinavien
Vesterbrogade 6 D, 3. sal # 3419
1620 København K.

Telefon: (+45) 33 36 06 60
Telefax: (+45) 33 36 06 61
E-Mail: kundeservice@deutsche.bahn.dk

/michael

Fra : Dusan Sukovic

Dato : 05-05-05 16:28

Måske det er igen dårligt forslag..men jeg kan ser at easyjet.dk
flyver via Berlin shoenenfeld og stansted til Bratislava, Ljubljana,
Munchen..i hvert fald fra bratislava og ljubljana et almindeligt tog
billetet kan ikke koste big deal.
Det er ogsså sikkert en masse lokale busser som kører hvaer dag til
Østrig.
Jeg kan se f.eks returbillet fra berlin til ljubljana med easyjet
afgang 05.Juli og retur 05 august koster..26 EUR..du kan ikke en gang
rejse til Slagelse fra København og tilbage med toget til dette
beløb.. Men det kræver en vis fleksibilitet..7-8 timer ventetid i
lufthavn eller mere ..i Berlin..tja aner det ikke. It's up to ya :)
f eks..

København - Berlin
-----------------------

Afgang
05 juli
København 21.20 afgang - Ankomst Berlin 22:20 pris 245 DKR

Retur
06 August
Berlin 19:50 afgang - ankomst København 20:55 pris 96.50 DKR

(I alt pris 341.50 DKR)

Berlin - Ljubljana
--------------------

Afgang
------------
06 juli
Berlin 10:15 afgang - ankomst Ljubljana 11:45 pris 20.99 EUR

Retur
---------------
06 August

Ljubljana afgang 12:05 - ankomst Berlin 13:25 pris 28.99 EUR

(I alt pris 49.98 EUR) iføge nordeas kurs det er..omkring 370 DKR

Det vil sige I alt omkring 711 DKR..men det kræver en vis
fleksibilitet og vi har ikke beregnet eventuelt pris fra ljubljana til
østrig..med bus eller tog..men jeg tror ikke det er så dyrt ligesom i
DK.

Mvh

-Dusan

www.easyjet.dk
www.ryanair.com

ps. Jeg kan ser at ryanair flyver til Klagenfurt..prøv undersøg dette.
Fra London Stansted til Klagenfurt til 5 pounds.

Fra : Carsten Keller

Dato : 11-05-05 12:56

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> wrote in message
news:d577pm$qks$1@news.net.uni-> Ingen bud på hvordan man booker et nattog
til Innsbruck? Jeg er jo ikke lige
> så varm på at ringe til DSB, jvf. de historier der har været om deres
> priser på internationale destinationer...

For lige at følge op:

Jeg sendte en mail til DB i København, de kunne tilbyde Kolding ==> Munchen
==> Innsbruck og retur for ca. 1150 pr. næse i 4 personers sovekupe. Det
bliver nok denne rute vi vælger, hvis ellers den fattige studerende i
gruppen kan finde pengene...

Keller