dykning ved samsø.
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 18:01

hej alle.
er der nogle der har gode erfarringer med dyk med eller uden båd omkring
samsø???
mvh morten.

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 02-05-05 22:21

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> hej alle.
> er der nogle der har gode erfarringer med dyk med eller uden båd omkring
> samsø???
> mvh morten.

Hej

Det har jeg.

Besser Rev er et meget godt natur dyk fra standen. Vind møllerne syd på er
et super dyk hvis man har båd.

Du kan få luft på Samsø Efterskole på Besser kirkevej. Spørg efter John
(Skolen har dykning som valgfag http://www.samsoefterskole.com).

Kontakt mig gerne hvis du vil vide mere.

Hilsen

Jacob Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 20:16

"Jacob Jørgensen" <gismoREMOVE@12move.dk> wrote in message

> Besser Rev er et meget godt natur dyk fra standen. Vind møllerne syd på er
> et super dyk hvis man har båd.

tak,

er der andre der har erfaringer eller kender til vrag elle gode dykker
steder, der skal jo lidt forskæligt til hvis man skal dykker der overe en
uge

på forhånd tak

mvh Morten

Fra : Ole Nielsen

Dato : 10-05-05 10:42

Hej Morten,

Jeg var på Samsø for 4 år siden. Ved et tilfælde så jeg på en
reklamesøjle i Nordby, lige ved siden af iskiosken, at den skipper der
sejler til Tunø, også sejler med dykkere.

Så vidt jeg husker, kunne han have 10-12 dykkere på en tur, og prisen
var omkring 2.200kr for at chartre ham for en dag. Der ligger den del
vrag omkring Samsø og han kunne sejle på de fleste, afhængigt af
vejret selvfølgelig.

Jeg har desærre ikke noget telefonnummer mere, men har selv tænkt på
at prøve at finde ud af noget og arrangerer en klubtur derover, men
det bliver tidligst til næste år.

Nu er Samsø folderen tømt helt. Håber der var noget du kunne bruge.

Lad mig høre hvis du finder ud af noget.

mvh.
Ole Bro

Fra : Michael Holm

Dato : 11-05-05 11:51

Hej Morten

Vrag
Gunrun 3,5sm fra Ballen
Rita syd for Samsø ligger dog midt i sejlruten 5sm fra Ballen
Fanny / interasanten 6-7sm fra Langør havn
Helga og Havørnen ret ud for Ballen 2sm
Anna 5sm fra Ballen
Ellen Dyhr og Landcasteren ved Tunø 4-6sm fra Mårup havn

Hvis du vil sejle lidt længere er der jo M301,
Wolfgang russ og K1 nord for Samsø 9-11sm fra Langør havn.

Alt ovenstående er fundet i Dykinfo på det levende søkort.

Holm