Outlook 2003 og valg af Sendt Post-mappe
Fra : Lars Romanov Winther

Dato : 02-05-05 14:30

Halløjsovs,

en er langtidsbruger af OE, men har beslutet af prøve Outlook af, det det
ligger i min spritnye officepakke. Er der nogen i hytten der har en ide om
hvor man kan specificere den mappe Outlook skal gemme Sendt Post i? Jeg
bruger IMAP og har altid haft OE til at uploade al mail jeg har sendt til
min Sendt Post-mappe på min IMAP-server. Denne mulighed har jeg dog ikke
kunnet finde i Outlook. Jeg har prøvet med en regel, men den har Outlook
været så fjendtlig at ignorere. Håber der er nogen der har en ide eller
femten.

På forhånd tak og hurra for Karen Volffs Snøfler

--

Med væsentlig hilsen
Lars Romanov Winther