Fridykning
Fra : Kenneth

Dato : 02-05-05 11:16

Lige et lille spørgsmål. Er der nogen af jer som er fridykker og bor i
Sønderjylland og står og mangler en partner? :)

Altså jeg mangler en partner til fridykning, hvis en af jeg os mangler
en partner og bor i Sønderjylland, så giv endelig besked..

Mvh
Kenneth

Fra : Andre

Dato : 03-05-05 18:20

> Lige et lille spørgsmål. Er der nogen af jer som er fridykker og bor i
> Sønderjylland og står og mangler en partner? :)

Hvor hende ad og hvor averanceret ??

Fra : Kenneth

Dato : 03-05-05 21:50

Andre skrev:

> Hvor hende ad og hvor averanceret ??

Hejsa Andre..

Ved ikke hvordan jeg bedst kan svare på dine spørgsmål, men vi kan dykke
ved strande, som ligger nær. Jeg er faktisk stadig nybegnder, men har
lidt træning og alt udstyret. :)

Fra : Andre

Dato : 05-05-05 18:58

Hej igen Kenneth

Er også selv nybegynder. Har kun feriesnorklet ved strande sydpå men vil i
gang herhjemme. Skal ud og have en dragt købt.

Er det noget der skal være nu eller til sommer ??
Hvad dragt har du ?? (tykkelse)
Skal det være "langt" ude med dybe neddykninger eller hvordan ??

andre

Fra : Kenneth

Dato : 07-05-05 15:20

Hejsa André..

Jeg er selv igang med at dykke/snorkle lidt nu, vandet er koldt, men har
en 7mm våddragt med en 7mm "overdragt" (Altså en dragt uden ben og ærmer
til at tage over den anden dragt).

Lige for tiden dykker/snorkler jeg lidt ved Keldstrup Strand, altså
langs kysten, hvor vandet er ca 1 - 2 meter dybt. Dykning ved rigtigt
dybt vand kommer senere når jeg har mere rutine.

Lige nu dykker/snorkler jeg langs kysten for at få noget rutine, det
lyder måske ikke så sjovt, men det er nu rart at have en bund under sig
i starten og der er nok at se på inde langs kysten.

Håber at det var svar nok på dine spørgsmål.. :)

Mvh Kenneth

Fra : Andre

Dato : 08-05-05 12:54

> Jeg er selv igang med at dykke/snorkle lidt nu, vandet er koldt, men har
> en 7mm våddragt med en 7mm "overdragt" (Altså en dragt uden ben og ærmer
> til at tage over den anden dragt).

Hejsa

Er det virkelig nødvendigt med 14 mm. Havede tænkt at købe en 3 eller 5 mm
og snart begynde at snorkle. Har jo kun snorklet i badebukser....

Dykker du så alene nu eller hvordan ??

Fra : Kenneth

Dato : 09-05-05 11:55

Hej André..

Det er skam nok med 7 mm, men har kun den 7 mm "overdragt" på, da den
tilhøre min våddragt.. :)

Ja jeg har altid snorklet/dykket alene, da jeg ikke har fundet en makker
endnu, men har haft min kæreste til at sidde på stranden og hjælpe med
med udstyret..

En 3 mm er nu for koldt endnu, men en 5 mm kan vel lige og lige gå. J
vil nu anbefalde en 7 mm, hvis du vil ud og svømme lidt nu, eller til
sommer er en 3 og 5 mm vel det bedste, da de er letter at svømme rundt
i.. :)

Du er velkommen til at skrive til min mail, som er BoXterBoss@Hotmail.com

Mvh Kenneth..

Fra : Timo Jattu

Dato : 09-05-05 00:02

> Altså jeg mangler en partner til fridykning, hvis en af jeg os mangler
> en partner og bor i Sønderjylland, så giv endelig besked..

Hej Kenneth - du kan prøve at kikke på min side der er en del fridykkere
registrede udover de mange uv-jægere og der skulle nok være nogle i dit
område.. (forum.deeperdiving.net)

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

WWW.DEEPERDIVING.NET - Spearfishing - Freediving - Scubadiving - Uw-rugby -
Finswimming - Photo - Reviews - Classified and more..

Fra : Kenneth

Dato : 09-05-05 11:58

Takker.. :) Flot side.. :)