Pcplus
Fra : Ralph

Dato : 01-05-05 23:59

Vi bruger et oldnordisk regnskabsprogram til fakturering, nu er det
efterhånden mest mig der står for bogføring, og her kommer så mit problem,
efter få (30-40) posteringer synes programmet jeg skal tage en
sikkerhedskopi, fornuftigt nok, jeg gemmer nyligt ændrede filer på min
server og fortsætter, MEN programmet kan KUN "se" at jeg har taget
sikkerhedskopi hvis jeg bruger disketter, dels gider jeg ikke spilde tid på
disketter, dels er de tit fyldt med dårlige sektorer, dels har jeg ikke
engang et diskettedrev på min PC, kan man snyde programmet og slette den fil
der tæller posteringer, evt. skrivebeskytte den, hvad hedder den?

tillægsspørgsmål, der skrives meget om summasummarum herinde, hvad koster
det?

--
venligst
Ralph

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-05-05 15:23

In news:42755f1c$0$312$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> tillægsspørgsmål, der skrives meget om summasummarum herinde, hvad
> koster det?

http://www.summarum.dk/

2180,- Kr. for Enterprise udgaven.

--