Disneyland i efterårsferien
Fra : Marianne

Dato : 01-05-05 21:51

Hej

Er der nogen, der vil dele ud af deres erfaringer med Disneyland (Paris) i
eller umiddelbart efter efterårsferien? Allervigtist: Er der til at komme
til for mennekser eller skal man indstille sig på enorme køer overalt?

De tidligere indlæg i denne gruppe tyder på mange og lange køer - men
alligevel var der folk, som har været afsted 4 gange

Har overvejet at bo enten på Davy Crockett Ranch eller på Sequoia Lodge. Er
der nogen, der har godt/skidt at sige om disse steder?

mvh
marianne

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-05-05 22:39

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller umiddelbart efter efterårsferien? Allervigtist: Er der til at komme
> til for mennekser eller skal man indstille sig på enorme køer overalt?

Har ikke været der i efterårsferien, man da kun danskere har den ferie, kan
jeg ikke forestille mig at det er særlig vild. MEN, der er altid kø i
Disney. Vi danskere er meget dårlige til at stå i kø, men de fleste andre er
ret gode til det, så det plejer at gå. Det lyder af meget at stå i kø ½ til
en hel time, men det er nu ikke så slemt. Der er en masse at se på. Men som
sagt - jeg tror ikke, at efterårsferien er det værste tidspunkt.

> [...]
>
> Har overvejet at bo enten på Davy Crockett Ranch eller på Sequoia Lodge.
> Er der nogen, der har godt/skidt at sige om disse steder?

Det er to vidt forskellige ting! Davy Crockett ligger ikke i selve Disney og
kræver bil frem og tilbage, og har lidt "ferieland" og campingplads over
sig - ment positivt. Sequoia er "luksus" lige uden for parken. Som et hotel.
Nemt at komme til og fra parken på få minutter.. Man kan lade sin jakke
blive hjemme og så hente den hvis det pludseligt bliver koldt. Så det
afhænger helt af hvad man vil. Jeg har hørt mange med børn være meget
begejstrede for Davy Crockett.

Kennet
--
netop opdateret med vores Prag-tur
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 02-05-05 08:34

vi var der mens det regnede en lille smule (kun dryp) og der var overhovedet
ingen køer = meget positiv oplevelse :)

Mvh Thomas