Billeje i Sverige
Fra : PL

Dato : 01-05-05 17:29

Er der nogen der kender et fornuftigt, billigt biludlejning i Sverige,
helst
Malmö eller Helsingborg?

PL

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Nicolai Lang

Dato : 01-05-05 19:41

On Sun, 1 May 2005 18:28:47 +0200, "PL" <nomail@nomail.com> wrote:

>Er der nogen der kender et fornuftigt, billigt biludlejning i Sverige,
>helst
>Malmö eller Helsingborg?

Statoil tankstationer er mit bedste bud. Men der er mange
tankstationer o.l. som lejer ud i Sverige. Og priserne er
(selvfølgelig) lavere end DK.

Se https://www.statoiluthyrning.se/solros/index.jsp

7 steder i Malmö, 3 i Helsingborg.

Søg evt. på Google:
http://www.google.com/search?hl=da&q=hyrbil+site%3A.se&lr=

Selv får jeg bil fra Avis i morgen, men det var nu fordi det var de
billigste på Arlanda lufthavnen med de aftaler min arbejdsplads har ;)

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 09:13

Du skal være opmærksom på at det ikke er lovligt at køre i Danmark i en bil som er
lejet i Sverige. Bøden, hvis du bliver stoppet, er temmelig stor.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.162.192.11)

Fra : Daniel Birch

Dato : 03-05-05 19:58

<Mads> wrote in message
> Du skal være opmærksom på at det ikke er lovligt at køre i Danmark i en
> bil som er
> lejet i Sverige. Bøden, hvis du bliver stoppet, er temmelig stor.

Hvor stor er den egentlig? Har prøvet at finde det, både hos Politiet og
Told-Skat. Men uden held. Nogen, der kan henvise til en lov/regel/el.l.?

mvh
Daniel

Fra : Nicolai Lang

Dato : 03-05-05 21:03

On Tue, 3 May 2005 20:58:06 +0200, "Daniel Birch"
<danielbirch@hotmail.com> wrote:

>Hvor stor er den egentlig? Har prøvet at finde det, både hos Politiet og
>Told-Skat. Men uden held. Nogen, der kan henvise til en lov/regel/el.l.?

Umiddelbart bliver du bedt om at afregne registreringtsafgift+moms ud
fra bilens værdi. Ved en efterfølgende retssag vil det nok ende på et
forholdsmæssigt bekøb ud fra det antal km. bilen har kørt.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com