Nyt fra Lucas om SW
Fra : Morten Bowman

Dato : 01-05-05 15:44

Hejsa
Måske det er old news, men så får I den igen
http://www.theforce.net/latestnews/story/C3_More_from_George_Lucas_at_Media_QA_91615.asp
Så skal vi snart malkes igen!

Fra : No Humor Man

Dato : 01-05-05 16:07

Morten Bowman wrote:
> Hejsa
> Måske det er old news, men så får I den igen
> http://www.theforce.net/latestnews/story/C3_More_from_George_Lucas_at_Media_QA_91615.asp
> Så skal vi snart malkes igen!
Man kan da kun klandre sig selv for at lade sig blive malket.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-05-05 16:44

On Sun, 01 May 2005 17:06:43 +0200, No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk>
wrote:

>Man kan da kun klandre sig selv for at lade sig blive malket.

Jeg vidst den kommentar ville komme. Jamen du har da så evig ret.

Fra : No Humor Man

Dato : 01-05-05 21:07

Morten Bowman wrote:

> Jeg vidst den kommentar ville komme. Jamen du har da så evig ret.

Men selskaberne er da også suveræne til at "malke"...

Fra : Rune Zedeler

Dato : 01-05-05 21:13

No Humor Man skrev:

> Men selskaberne er da også suveræne til at "malke"...

Det synes jeg nu ikke.
Har Matrix på VHS. Besluttede mig egentlig for at købe den på dvd, men
så opstod rygterne jo om Matrix II+III. Så jeg blev enig med mig selv om
at vente på en samlet box.
Da 2'eren og 3'eren så kom var de så dårlige, at jeg nu slet ikke gider
at eje Matrix på dvd.

-Rune

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-05-05 21:25

On Sun, 01 May 2005 22:12:40 +0200, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
>at vente på en samlet box.
>Da 2'eren og 3'eren så kom var de så dårlige, at jeg nu slet ikke gider

Well kan godt forstå dig.
Hvis de alle gjorde som Jackson og fremlagde for folket hvilker versioner
der ville blive sendt ud hvornår. så kunne vi selv vælge. Men nej de spiller
på vores film-liderlighed