Adope acrobat reader 7.0
Fra : Johan Beuscau

Dato : 01-05-05 13:57

Jeg kan ikke åbne pdf filer, acrobat ligger under "processer" i job vinduet,
men det starter ikke.

har prøvet afinstallering genstart og ny installering, det samme gælder
adope 6,0.

bruger xp pro, 2000+ amd , 10024 ram, 64 mb 420d grafikkort, 80 gb hd.

hvad kan jeg gøre, det har virket før i tiden.

--
ABFU
Ambulancebehandlernes

Johan Beuschau
Aspen 16
4000 Roskilde

Mobil nr. 21633004

Fastnet nr. 46343004

Email jb@abfu.dk
Hjemmeside www.abfu.dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 01-05-05 14:23

Johan Beuscau skrev:
> Jeg kan ikke åbne pdf filer, acrobat ligger under "processer" i job
> vinduet, men det starter ikke.

Acrobat Reader er ikke en del af Office pakken, så
prøv at finde en mere relevant gruppe.

> hvad kan jeg gøre, det har virket før i tiden.

http://www.usenet.dk/grupper.pl

Du kunne ogå lige taget et kik på dette link, som
beskriver hvordan en signatur bør være:

Lars Fragstrup