Leasing
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 07:24

Hej gruppe

Jeg har lige fået papirer på en butik jeg overvejer at overtage.
I denne er der et par Leisingkontrakter, den ene er med en liste over
retsbeløb i perioden, og så var det at jeg tænkte;

Fungerer denne leasingkontrakt på samme måde som et lån, og ville kunne
ophæves ved indbetaling af den resthæftelse der på det tidspunkt er anført.

Jeg mente ellers ikke at det var sådan,men prøver lige at spørge.

mvh

Kenneth

Fra : Johnt

Dato : 01-05-05 22:36

"Mister Mister" <vimmer[snabela]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fungerer denne leasingkontrakt på samme måde som et lån, og ville kunne
> ophæves ved indbetaling af den resthæftelse der på det tidspunkt er

Leasingkontrakter kan være sat sammen på alle mulige måder, så det er
umuligt at svare på. Det letteste er nok at læse kontrakten igennem, eller
ringe til leasingselskabet.

Hilsen
Johnt