Find via søgemaskiner
Fra : lone

Dato : 30-04-05 21:59

Jeg har fundet ud af at min side ikke kommer frem når man f.eks.
søger via google. Hvordan indsætter man nogle "søgeord", så siden
kommer frem, når man søger på nettet på nogle af disse ord?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-05 22:22

lone skrev:

>Jeg har fundet ud af at min side ikke kommer frem når man f.eks.
>søger via google. Hvordan indsætter man nogle "søgeord", så siden
>kommer frem, når man søger på nettet på nogle af disse ord?

Tjah, du kunne jo starte med at poste et link til siden, så kan
vi jo bedre komme med nogle hints.

Iøvrigt havde det været bedre at spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign, det har jo jo ikke rigtig noget
med Frontpage at gøere (selvom siden er lavet i FP).
--
Knud

Fra : jpo

Dato : 03-05-05 19:08

Jeg vil da lige skynde mig at topposte et svar.
Så er jeg da sikker på ikke at få ubehagelige svar fra Knud
3 sure opstød

jpo

Fra : henrik_L

Dato : 11-05-05 12:17

Hej Lone
Google er 6 måneder om at indeksere nye sider
MSN.com er lidt hurtigere, hvis din side er i HTML vil begge søgemaskiner
indexere den af sig selv.

Men det hjælper at få andre til at "linke" til din side fra deres sider.
skriv din sides adresse her i gruppen så kan vi kigge på den
mvh
Henrik