Hvad hedder tag, anchor og style sheet på ~
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-04-05 20:50

Jeg er ved at oversætte webdesignerprogrammet Nvu til dansk, men har
problemer med nogle få ord. Eftersom Frontpage nok er den største
konkurrent, og det program som de fleste kender, kunne det måske være
smart at oversætte til det samme som Frontpage.

Så jeg vil meget gerne vide, hvad "tag", "anchor" og "style sheet"
hedder i den danske udgave af Frontpage.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 01-05-05 10:09

> [...]
> smart at oversætte til det samme som Frontpage.
>
> Så jeg vil meget gerne vide, hvad "tag", "anchor" og "style sheet" hedder

Jeg har set "style sheet" oversat til "typografiark", de andre kender jeg
ikke på dansk.

mvh
Mette

Fra : henrik_L

Dato : 11-05-05 12:12

Hej Kim
anchor hedder bogmærkepå dansk
mvh
Henrik
www.jobbs.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 29-05-05 18:42

"henrik_L" <webdesign@jobbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim
> anchor hedder bogmærkepå dansk
> mvh
> Henrik
> www.jobbs.dk

Kun hvis det er et internt link på den samme side ellers hedder det et
hyperlink i FrontPage.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg