Begynder spørgsmål ?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 30-04-05 17:35

Hejsa alle !

Håber at en venlig sjæl kan hjælpe!
Sidder og roder lidt med Frontpage, men har et par problemer.

Spørgsmål 1:
1 Jeg opretter en ny side med 2 rammer (En produkt-menu i venste side, og
en til hovedvinduet i midten af skærmen).

2. Jeg laver f.eks. 3 menu-punkter i produkt-menuen. F.eks (Produkter,
Profil, Kontakt).

3. Produkt-menuen skal altså ligge fast, og vises på alle sider, hvor imod
de 3 undersider skal åbne i hovedvinduet.

Kan man navngive de forskellige rammer ? Jeg har forsøgt f.eks med at åbne
den i main osv, men uden held.
Kan nogen skære det ud i pap for mig ?

Spørgsmål 2.
Hvis jeg nu har et billede på siden, som man trykke på for at forstørre i et
nyt vindue. Hvordan åbner man så et nyt vindue uden at det skal være som
"New" altså hvor browseren åbner en helt ny side, men alle knapper osv.
Altså så det blot er et billede med en lille ramme omrking som åbner .

På forhånd mange tak,

Begynderen

Fra : Christoffer

Dato : 30-04-05 18:31

> [...]
> de 3 undersider skal åbne i hovedvinduet.
>
> Kan man navngive de forskellige rammer ? Jeg har forsøgt f.eks med at åbne
Jeg har ikke selv frontpage installeret, men funktionen du leder efter
hedder "target" men først skal du have navngivet dine ramme klik på din
ramme og se om du navngive den.. name: ....
Når det er gjort, så markerer du dit link, finder Target: og vælger så din
hovedramme som du har navngivet lige før.

> [...]
> osv.
> Altså så det blot er et billede med en lille ramme omrking som åbner .
Bare et normalt vindue kan du også bruge target til, vælg _blank
_skal_ det være uden menu osv, så skal du have noget javascript lagt ind

--
Christoffer