Visning af film fra PC til TV ??
Fra : Kim

Dato : 30-04-05 06:36

Min PC har et grafikkort med TV out Nvidia geforce 4000 , og jeg har også et
Hauppauge PVR 150 TV-kort i , så jeg kan se tv på skærmen ( men lidt dårlig
kvalitet)
Jeg kan ikke finde ud af at få film vist , på mit fjernsyn i stuen
HVORDAN kan jeg få det til at virke ??

Mvh. Kim

Fra : Myt

Dato : 30-04-05 07:53

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårlig kvalitet)
> Jeg kan ikke finde ud af at få film vist , på mit fjernsyn i stuen

Hvad har du prøvet ind til nu ?
Du skal have et kabel, fra pc til TV, men hvad har dit TV at gøre godt med ?
Er der svhs eller scart, svhs er bedst.

Myt

Fra : Kim

Dato : 30-04-05 08:01

"Myt" <nogo32@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har du prøvet ind til nu ?
> Du skal have et kabel, fra pc til TV, men hvad har dit TV at gøre godt med
> ? Er der svhs eller scart, svhs er bedst.
>
> Myt

Jeg bruger trådløs TRUST 120V til overførsel , forbundet til en scartstik
bag på TV

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 11-05-05 08:08

> Jeg bruger trådløs TRUST 120V til overførsel , forbundet til en scartstik
> bag på TV

Måske skulle du komme med lidt flere detaljer:

1. Bruger du en TV-Out udgang på dit kort ?
2. Kan du se PCens desktop på TVet ?
3. Er det kun filmne som du ikke kan se ?

Hvis 1. Nej: Få et kort med TV-Out
Hvis 2. Nej: Check de enkelte dele af overførselsvejen (f.eks sæt TV direkte
til) for at lokalisere fejlen.
Hvis 3. Ja: Så skal du vælge TV-Out som primær skærm.

Niels Dybdahl