I Hvilken film spillede Julia Roberts samm~
Fra : Søren Blom

Dato : 29-04-05 20:28

Er blevet udfordret på min film viden eller på hvor god jeg er til at søge
efter de rette svar, alt efter hvordan man tager det. Kan lige så godt
indrømme det, jeg er ikke særlig heldig hverken med min vidne eller
søgeresultater, så nu må I hjælpe.

1. I Hvilken film spillede Julia Roberts sammen med Liam Neeson?

2. Hvilken film instruerede Mel Gibson og spillede samtidig selv
hovedrollen?

3. I Hvilken film spiller John Travolta´s kone Kelly Preston overfor Tom
Cruise?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mads

Dato : 29-04-05 20:53

On Fri, 29 Apr 2005 21:28:03 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>1. I Hvilken film spillede Julia Roberts sammen med Liam Neeson?

Michael Collins fra 1996

>2. Hvilken film instruerede Mel Gibson og spillede samtidig selv
>hovedrollen?

Ifølge IMDB har Gibson instrueret 2 film hvor han selv havde
hovedrollen.
Barveheart fra 1995 og The Man Without A Face fra 1993

>3. I Hvilken film spiller John Travolta´s kone Kelly Preston overfor Tom
>Cruise?

Jerry Maguire fra 1996

Alle svar kan findes på 2 minutter med www.IMDB.com

mvh Mads

Fra : Sune

Dato : 29-04-05 20:58

On Fri, 29 Apr 2005 21:52:56 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com> wrote:

>Michael Collins fra 1996

Eller

Satisfaction (1988) ??

Mvh
Sune

Fra : N. Christensen

Dato : 29-04-05 21:56

> Eller
> Satisfaction (1988) ??

Nej, ikke helt:
http://tinyurl.com/bu7s4

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Sune

Dato : 29-04-05 22:01

On Fri, 29 Apr 2005 22:56:24 +0200, "N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> wrote:

>Nej, ikke helt:
>http://tinyurl.com/bu7s4

Uhm... jo

http://www.imdb.com/title/tt0096037/

Mvh
Sune

Fra : David T. Metz

Dato : 30-04-05 18:36

N. Christensen wrote:

> Nej, ikke helt:
> http://tinyurl.com/bu7s4

Du har muligivis misforstået den. Den finder bare den tætteste
forbindelse - hvis nogen har spillet sammen i flere film lister den ikke
dem alle.

Prøv fx at se hvor relativt absurd svaret er ved Walter Mattha og Jack
Lemmon: "The Odd Couple II":
http://oracleofbacon.org/cgi-bin/oracle/movielinks?firstname=walter+matthau&secondname=jack+lemmon&using=1&game=0

David

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 01-05-05 18:53

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv fx at se hvor relativt absurd svaret er ved Walter Mattha og Jack
> [...]

rigtig absurd bliver det med malcolm mcdowell og peter ustinov
http://oracleofbacon.org/cgi-bin/oracle/movielinks?firstname=McDowell%2c+Malcolm&game=0&secondname=peter+ustinov&using=1

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-05-05 00:11

Jørgen Flainard wrote:

> rigtig absurd bliver det med malcolm mcdowell og peter ustinov
> http://oracleofbacon.org/cgi-bin/oracle/movielinks?firstname=McDowell%2c+Malcolm&game=0&secondname=peter+ustinov&using=1

Hvad er der absurd ved det?

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 02-05-05 07:57

http://oracleofbacon.org/cgi-bin/oracle/movielinks?firstname=McDowell%2c+Malcolm&game=0&secondname=peter+ustinov&using=1

> Hvad er der absurd ved det?

Hvis man er interesseret i at finde to skuespilleres forbindelse, tænker man
sgu nok ikke på dokumentarfilm, hvor de de ikke spiller, men blot er sig
selv.

Fra : Kylle

Dato : 29-04-05 20:50

> [...]
> søgeresultater, så nu må I hjælpe.
>
> 1. I Hvilken film spillede Julia Roberts sammen med Liam Neeson?
- Michael Collins

> 2. Hvilken film instruerede Mel Gibson og spillede samtidig selv
> hovedrollen?

- Tja, her der jo 2 svar: Braveheart og The man without a Face

> 3. I Hvilken film spiller John Travolta´s kone Kelly Preston overfor Tom
> Cruise?

- Jerry Maguire

Fra : Per

Dato : 30-04-05 06:40

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> efter de rette svar, alt efter hvordan man tager det. Kan lige så godt
> indrømme det, jeg er ikke særlig heldig hverken med min vidne eller

Har du aldrig hørt om imdb.com???

Fra : Søren Blom

Dato : 01-05-05 17:16

"Per" <no@tak.dk> skrev

> Har du aldrig hørt om imdb.com???

JOOOOOO og der forsøgte jeg mig som sagt også, men som jeg vist skriver i
mit indlæg, så har jeg åbenbart ikke fortaget mine søgninger ordentligt.

Fra : Per

Dato : 03-05-05 20:33

> [...]
> mit indlæg, så har jeg åbenbart ikke fortaget mine søgninger ordentligt.

Du kan jo søge på film hvor to skuespillere begge medvirker ;)