fede action/komedie film
Fra : MVN

Dato : 29-04-05 16:52

er der nogle nyere film på dvd af denne genre som bør ses ??

kom med jeres input,og helst kun film som i synes var værd at se :)

MVN

Fra : Jesper

Dato : 29-04-05 19:00

MVN <o@o.o> wrote:

> er der nogle nyere film på dvd af denne genre som bør ses ??
>
> kom med jeres input,og helst kun film som i synes var værd at se :)
>

> MVN

Kan du få fat i Ong-Bak er det en must-see actionfilm

Fra : MVN

Dato : 29-04-05 20:44

> Kan du få fat i Ong-Bak er det en must-see actionfilm

den prøver jeg,er der andre der vil komme med input ?

MVN

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-04-05 20:52

MVN wrote:

> den prøver jeg,er der andre der vil komme med input ?
I, Robot
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
begge er udmærkede action-underholdningsfilm.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per

Dato : 30-04-05 22:44

"MVN" <o@o.o> wrote in message

> den prøver jeg,er der andre der vil komme med input ?
>
> MVN

Ja lad være med at spilde penge på en gemen b-film som Ong-bak!

Fra : Jesper

Dato : 01-05-05 02:54

Per <no@tak.dk> wrote:

> Ja lad være med at spilde penge på en gemen b-film som Ong-bak!

Der er intet gement ved Ong-Bak, den sparker røv på alt hvad der kommer
fra Hollywood. Selvfølgelig er det en ærlig sag ikke at kunne lide
genren...men hvis man er tilhænger af den, så er Ong-Bak ganske enkelt
suverænt, man skal tilbage til John Woo's velmagtsdage i Hong Kong for
at se action af dén kvalitet.

Fra : Morbid Angel

Dato : 29-04-05 23:42

On Fri, 29 Apr 2005 19:59:37 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Kan du få fat i Ong-Bak er det en must-see actionfilm

Kommer snart fra Asian Vision med danske tekster :)
http://www.proshop.dk/proshop/VisProdukt.asp?id=5050582322330

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-05 00:39

Morbid Angel wrote:

> Kommer snart fra Asian Vision med danske tekster :)
> http://www.proshop.dk/proshop/VisProdukt.asp?id=5050582322330

Jeg kan se at det er selveste "Hong Kong Legends" der udgiver den i UK, så det
skulle være garanti for en god udgave derfra.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-04-05 08:59

"MVN" <o@o.o> wrote in message
> er der nogle nyere film på dvd af denne genre som bør ses ??
>
> kom med jeres input,og helst kun film som i synes var værd at se :)
>

> MVN

Hvis du bare mener genrelt, så er jeg lidt i mod kritikere, jeg synes
faktisk at "Jorden rundt i 80 dage" var rimeligt griner. Og hvis den også
må være en smule sukkernuttet, så er der Bridget Jones På renden af fornuft,
også til et godt grin.

Mvh
Klavs.

Fra : !Steen

Dato : 30-04-05 09:29

MVN <o@o.o> wrote:

> er der nogle nyere film på dvd af denne genre som bør ses ??

Jeg ved det godt - men har man ikke set den gamle traver The Big
Lebowski, så er man gået glip af noget...
--
Steen
http://isteen.smartlog.dk