Ultralydsbadet
Fra : Bock

Dato : 28-04-05 19:32

Hej,

Hvad bruger i som rengøringsmiddel i ultralydsbadet?

Hvis i har nogle gode tips til brugen af det er jeg meget modtagelig.

mvh Lars

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 28-04-05 20:05

"Bock" <turud@soldyk.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad bruger i som rengøringsmiddel i ultralydsbadet?
>
> Hvis i har nogle gode tips til brugen af det er jeg meget modtagelig.

Sæbe og/eller eddike måske eddikesyre hvis det er meget slemt. Du kan bruge
et drikkeglas så du kan have flere ting i forskellige opløsninger i på samme
tid.

mvh
Jonas

Fra : Claus Larsen

Dato : 28-04-05 23:10

> [...]
>
> Hvad bruger i som rengøringsmiddel i ultralydsbadet?
>
> Hvis i har nogle gode tips til brugen af det er jeg meget modtagelig.

Du skal bruge en speciel rensevæske hvis du du vil opnå et godt redsultat.
Navnet er Blue gold
kontakt evnt. Tommy i Scuba gear kbh. da han er leveringsdyktig afdette.

Hilsen Claus

Fra : Adam Rubin

Dato : 29-04-05 11:27

"Bock" <turud@soldyk.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvad bruger i som rengøringsmiddel i ultralydsbadet?

Det kommer an på, hvad dimsen du rengører er beskidt med. Er det kalk er
eddike rigtig godt, er det fedt er sulfosæbe eller tetraclorkulstof godt...

Mvh
Adam

PS Tetraclorkulstof er en joke - det er godt at affedte med, men malerkoden
er nok ret høj.
PPS DSFs næsten ny udkomne mixer blender bog forklarer på fantastisk
pædagogisk vis brug af ultralydsbad. Køb den )