[OT]The Man Who Fell To Earth - Den ægte v~
Fra : Jesper

Dato : 28-04-05 18:22

Nogen kan måske huske David Bowie som rumvæsnet med røgtensyn i "The Man
Who Fell To Earth". Nu viser det sig at der er en 1-årig russisk pige
der har ægte røntgensyn!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=291416

Fra : Silver

Dato : 28-04-05 19:42

> Nogen kan måske huske David Bowie som rumvæsnet med røgtensyn i "The Man
> Who Fell To Earth". Nu viser det sig at der er en 1-årig russisk pige
> [...]

Det er nok komplet ligemeget at pigen kan se igennem folk, hun er jo iflg.
dig kun 1 år gammel så det med at fortælle bedstefaderen at han har
lungekræft bliver lidt svært.

Eks: "GUGUGUBAAAAAHBAAAAHNNAAH! pblpbllppl...."

;)

Silver.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-04-05 20:20

> Det er nok komplet ligemeget at pigen kan se igennem folk, hun er jo iflg.
> dig kun 1 år gammel så det med at fortælle bedstefaderen at han har
> lungekræft bliver lidt svært.

Hun er så 16 år. Jesper må have glemt 6-tallet, det ville du opdage hvis du
læste artiklen

Fra : Silver

Dato : 29-04-05 21:17

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hun er så 16 år. Jesper må have glemt 6-tallet, det ville du opdage hvis
du
> læste artiklen

Havde jeg så sandelig osse, ville bare markere at han lige havde glemt
6-tallet på min egen måde.

Silver.

Fra : Christian Andersen

Dato : 28-04-05 20:16

Jesper wrote:

> Nogen kan måske huske David Bowie som rumvæsnet med røgtensyn i "The Man
> Who Fell To Earth". Nu viser det sig at der er en 1-årig russisk pige
> [...]

James Randi kommenterede på hende tilbage i 2004, hvor hun i øvrigt
lader til at være 17 år, i stedet for 16??

http://www.randi.org/jr/020604monk.html#12

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Morten DH

Dato : 28-04-05 21:07

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=291416

Jeg håber da ikke det er "X - The Man with X-ray Eyes" de kalder en dårlig
sci-fi film, for den er da cool nok

Fra : ML-78

Dato : 29-04-05 00:30

Morten DH skrev:

> Jeg håber da ikke det er "X - The Man with X-ray Eyes" de kalder en
dårlig
> sci-fi film, for den er da cool nok

Jeg tror ikke kommentaren var møntet på nogen bestemt film. Men den du
nævner er bestemt god og en af Ray Millands bedste præstationer.

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 29-04-05 14:31

"ML-78" <dsl79866@vipDELETETHIS.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror ikke kommentaren var møntet på nogen bestemt film. Men den du
> nævner er bestemt god og en af Ray Millands bedste præstationer.

Ja jeg blev også meget positivt overrasket må jeg indrømme... købte MGM's R1
Midnite Movie Release for 40kr så vidt jeg husker og den var bestemt pengene
værd