LotR Ext. Box only ?
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-04-05 11:41

Hej

Jeg ved det har været oppe tidligere. Men nu blev jeg træt af at have mine 3
Lord of the Rings Extended stående hver for sig, og ville se om man stadig
kunne købe papæsken som Extended trilogien kommer i.

Jeg faldt over: http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotrextbox

Kan det virkelig passe at man skal give 199,95kr for denne papæske!!?!?

Er der nogle der har købt den og kan sige om den er af så god kvalitet at
det er det værd, eller kan nogle tilfældigvis give mig link til andre steder
på nettet hvor den ikke er i sådan en høj prisklasse?

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 28-04-05 12:03

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Jeg faldt over: http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotrextbox
>
> Kan det virkelig passe at man skal give 199,95kr for denne papæske!!?!?

LOL!

Hvis der er nogen der betaler 200 kr for en papæske så er det vist ret
tydeligt at vi har det for godt i Danmark - eller at man er superdum.

:-/ Per

Fra : No Humor Man

Dato : 28-04-05 15:50

Per wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der betaler 200 kr for en papæske så er det vist ret
> tydeligt at vi har det for godt i Danmark - eller at man er superdum.

Ja, lav da din egen papæske og klister nogle LotR billeder på som du har
printet ud... altså... hvor svært kan det være? ,-)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-04-05 20:46

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvis der er nogen der betaler 200 kr for en papæske så er det vist ret
> tydeligt at vi har det for godt i Danmark - eller at man er superdum.

Derfor jeg laver denne post, for at høre hvor man ellers kan få den til en
menneskelig pris

Mvh. Martin

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-05 02:24

In article <4270c25f$0$23097$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
mesked@hotmail.com says...

> [...]
>
> Hvis der er nogen der betaler 200 kr for en papæske så er det vist ret
> tydeligt at vi har det for godt i Danmark - eller at man er superdum.

Eller man er bankdirektør ;)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-04-05 10:20

> Eller man er bankdirektør ;)

jeg er murer, men gav osse KUN 120,-!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-04-05 21:34

> [...]
> 3 Lord of the Rings Extended stående hver for sig, og ville se om man
> stadig kunne købe papæsken som Extended trilogien kommer i.

Den købte jeg da den var billigere - prisen ændrede sig 3 gange - jeg tror
dog den er totalt udsolgt - jeg ventede i flere måneder på min og var heldig
overhovedet at få den.

> Kan det virkelig passe at man skal give 199,95kr for denne papæske!!?!?

prøv den her: http://www.axelmusic.dk/productDetails/LOTRPAP123

ved ikke om den findes endnu - det skal dog siges at der er forskel - den
første æske er virkelig god kvalitet og alle 3 film passer perfekt i den
(mine er reg. 1 bare for en ordens skyld) - den jeg linker til her er vist
ikke helt ligeså god og jeg har hørt at filmene enkeltvis skal ud af deres
respektive kasser for at kunne være i.

> Er der nogle der har købt den og kan sige om den er af så god kvalitet at
> det er det værd, eller kan nogle tilfældigvis give mig link til andre
> steder på nettet hvor den ikke er i sådan en høj prisklasse?

Som sagt - er man rigtig samler er den du selv linker til det eneste
rigtige - mine region 1 ext. ed. passer som støbt i den og jeg mener den er
hver en krone værd... men jeg tror du skal være mere end almindelig heldig
for at få den - rygterne vil at den ikke laves mere og det oplag der blev
lavet er hvad der er... så medmindre det ikke passer og nye er lavet så tror
jeg det løb er kørt... spørg evt. axel's racoon medarbejder over messenger -
de svarer altid og er ofte online i aftentimerne. fin service i øvrigt.

Held og lykke - når først du har brugt pengene glemmer du det hurtigt og
glædes over hvor pænt det faktisk er at have dem i box

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-04-05 18:59

sniper_Nolight wrote:
> Held og lykke - når først du har brugt pengene glemmer du det hurtigt og
> glædes over hvor pænt det faktisk er at have dem i box

Er boxen da helt sort? En box til 200 kroner til at opbevare film der i
sig selv ikke engang er så mange penge værd burde være god til at skjule
hvad det er man har købt

Ok, måske er jeg en smule hård. De er da i det mindste bedre en den nye
Star Wars :)

Tenz.

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 03-05-05 21:59

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> ikke helt ligeså god og jeg har hørt at filmene enkeltvis skal ud af deres

Så må du have hørt forkert. Jeg har den omtalte boks (omend jeg kun
betalte en halvtredser for den tidligere hos Axel) og mine Reg2 Extended
LOTR-bokse passer deri som var den støbt (hvilket den vel billedligt
talt også er) -- uden at nogetsomhelst skal ud af nogensomhelst kasse.
Jeg synes nu heller ikke kvaliteten er dårlig. Jeg har dog ikke set
200-kroners-papkassen, men denne her er vel i samme rubusthed som de tre
enkelte, mindre kasser, man putter i den.

> Som sagt - er man rigtig samler er den du selv linker til det eneste
> rigtige - mine region 1 ext. ed. passer som støbt i den og jeg mener den er
> hver en krone værd...

Men har du reg2-DVDerne, skal du være opmærksom på, at der vil komme et
"hul", da 200-kroners-kassen er beregnet til yderligere at huse en
ekstra DVD, som var med til reg1-DVDerne.

120-kroners-kassen, som jeg omtaler ovenover, rummer derimod de tre reg2
extended-bokse, hverken mere eller mindre.

Thomas
--
tpl snabel-a inducks punktum org

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 03-05-05 22:22

Thomas Pryds Lauritsen wrote:
> 120-kroners-kassen, som jeg omtaler ovenover, rummer derimod de tre reg2
> extended-bokse, hverken mere eller mindre.

Ehm, "100-kroners-kassen" mente jeg.

Thomas
--
tpl snabel-a inducks punktum org

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-05-05 16:21

> [...]
> 200-kroners-papkassen, men denne her er vel i samme rubusthed som de tre
> enkelte, mindre kasser, man putter i den.

i stand corrected.

> Men har du reg2-DVDerne, skal du være opmærksom på, at der vil komme et
> "hul", da 200-kroners-kassen er beregnet til yderligere at huse en ekstra
> DVD, som var med til reg1-DVDerne.

hmmm ikke min - mine 3 reg 1 film passer lige nøjagtigt

jeg ved snart ikke hvor mange kasser der er lavet, for den med den ekstra
skive har jeg osse hørt om, men det passer ikke ifølge min kasse - det hele
er reg 1

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 06-05-05 21:56

sniper_Nolight wrote:

> hmmm ikke min - mine 3 reg 1 film passer lige nøjagtigt

Aha... Mystisk, jeg mente ellers helt sikkert at have læst det i denne
gruppe, da boksene blev diskuteret sidst.

> jeg ved snart ikke hvor mange kasser der er lavet, for den med den ekstra
> skive har jeg osse hørt om, men det passer ikke ifølge min kasse - det hele
> er reg 1

Der er nok lavet adskillige, ja...

Thomas
--
tpl snabel-a inducks punktum org

Fra : Allan Pedersen

Dato : 29-04-05 07:43

In article <4270bd9c$0$73706$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> [...]
> det er det værd, eller kan nogle tilfældigvis give mig link til andre steder
> på nettet hvor den ikke er i sådan en høj prisklasse?

Hvis du skulle være fra Aalborg-området, ved jeg, at Læsehesten i
Reberbansgade har nogle stykker til at stå.

Prisen ved jeg intet om ... og de har desværre heller ingen webshop, men
kun en 'præsentationsside'.

Allan
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-04-05 17:32

> Hvis du skulle være fra Aalborg-området, ved jeg, at Læsehesten i
> Reberbansgade har nogle stykker til at stå.
>
> Prisen ved jeg intet om ... og de har desværre heller ingen webshop, men
> kun en 'præsentationsside'.

Jeg er desværre fra Nordsjælland, så det er lidt langt at køre ;-(

Mvh. Martin