Troels Kløvedal
Fra : Christiansen

Dato : 27-04-05 20:13

Det er måske ikke den rigtige gruppe, men kan ikke finde bedre.
Har et væddemål om at Eventyreren Troels Kløvedal og Nyligt afdøde Ebbe
Kløvedal Reich skulle være brødre ???.
Jeg mener ikke de er det.

Christiansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 20:29

De er IKKE brødre.
Navnet Kløvedal har de, fordi de begge - og andre - var beboere i det
navnkundige 60'er kollektiv "Maos Lyst". For at markere et sammenhold og
fællesskab kaldte de sig alle efternavnet Kløvedal - i øvrigt efter
Elver"slottet" af samme navn i Tolkiens eventyr "Ringenes Herre".
Så du vandt

VH Bente

Fra : Christiansen

Dato : 27-04-05 21:36

Mange tak for svar, skam jeg ikke væddede mere end jeg gjorde.

Christiansen

Fra : Preben

Dato : 28-04-05 13:51

Troels har altså købt sit efternavn....
det har selv udtalt i en af sine tv optagelser...

preben

Fra : JytteJ

Dato : 28-04-05 21:44

> [...]
> Det er måske ikke den rigtige gruppe, men kan ikke finde bedre.
> Har et væddemål om at Eventyreren Troels Kløvedal og Nyligt afdøde Ebbe

TK er bror til Hanne Reintoft og Bjørn Beha Eriksen som er eller har
direktør for danmarks radio eller sådan noget lignende.

VH.
jyttej

Fra : Pia

Dato : 09-05-05 21:33

> [...]
> Jeg mener ikke de er det.
>
> Christiansen
>
> Hej, det er lidt sent, jeg svarer, men Troels Kløvedal og Ebbe Kløvedal
Reich har boet i kollektiv sammen og har begge taget navnet Kløvedal.
Bjørn Beha Eriksen er Troels Kløvedals søn - bare for at få det på det rene.
Pia