Indrykning af margen
Fra : Morten Jacobsen

Dato : 27-04-05 10:49

Hej
Jeg har lavet en hjemmeside i frontpage hvor jeg ønsker en ramme uden om
selve hjemmesiden. Dette har jeg lavet problemet er bare at når man gør
vinduet i ie mindre så "spiser" den først selve siden og tager margen til
sidst. Jeg ville ønske at det var omvendt.

På forhånd tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 14:33

Morten Jacobsen skrev:

> [...]
>vinduet i ie mindre så "spiser" den først selve siden og tager margen til
>sidst. Jeg ville ønske at det var omvendt.

Kom med et link, så vi kan se, hvad det er du har lavet, så er
det nemmere at svare.
--
Knud

Fra : Morten Jacobsen

Dato : 27-04-05 15:29

Knud Gert Ellentoft skrev

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 16:50

Morten Jacobsen skrev:

> [...]

Dårlig ide, at du sætter > foran det du skriver, så er det svært
at se, hvad der er citat og hvad der et nyt indlæg.

Du behøver da ikke et webhotel for at kunne uploade en testside,
du kan f.eks. bruge den hjemmesideplads, du formentlig har hos
din internetudbyder eller et gratis sted som http://1go.dk.
--
Knud

Fra : Arne H.Wilstrup