Københaven
Fra : sebastian fudge

Dato : 27-04-05 06:41

Hej, Jeg skulle lige høre om der var nogen her inden der kender et godt sted
at bo, til billige penge i København. Vi er 8 personer der skal afsted. Det
gør ikke noget at det er 8 mands værelse eller at man bliver delt op. Bare
vi befinder os det samme sted.

Håber i kan hjælpe mig.

Hilsen Sebastian Fudge Jørgensen

Fra : Kristian

Dato : 27-04-05 07:13

"sebastian fudge" <sebastian_fudge@hotmail.com> wrote:

> [...]
>gør ikke noget at det er 8 mands værelse eller at man bliver delt op. Bare

Hvornår skal i rejse ?

Midt i maj måned åbner det nye Dan Hostel City. Det er både billigt og
meget centralt:
http://tinyurl.com/b9mrb

Kristian

Fra : Aksel

Dato : 27-04-05 09:41

"sebastian fudge" <sebastian_fudge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afsted. Det gør ikke noget at det er 8 mands værelse eller at man bliver
> delt op. Bare vi befinder os det samme sted.

Hotel Sankt Thomas på Frederiksberg Allè er udmærket og med gode
busforbindelser, de har parkering hvis I har brug for det.

Hilsen Aksel

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 10:55

> Hotel Sankt Thomas på Frederiksberg Allè er udmærket og med gode
> busforbindelser, de har parkering hvis I har brug for det.
>
> Hilsen Aksel

Link: www.hotelsctthomas.dk

T.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 27-04-05 12:20

> [...]
> afsted. Det gør ikke noget at det er 8 mands værelse eller at man bliver
> delt op. Bare vi befinder os det samme sted.

Jørgensens hotel på Israels Plads.

Kennet
------
netop opdateret med vores Prag-tur