Grækenland - Mytilini
Fra : Ham Selv

Dato : 27-04-05 01:52

Var der for 8 år siden 14 dage ... nu skal det så gøres igen
Sidst fløj vi direkte til Mytilini
Men vi kan bare ikke finde nogen rejser hvor det kun er fly billet frem og
tilbage til mytilini men alle mulige andre øer

Nogen der kan hjælpe med hvor vi skal søge eller hvordan vi så kommer
dertil fra en anden ø

Hvor kan to unge midt 20 ellers tage hen på ferie når vi ikke er ude
efter fest og farver men bare vil slappe i solen og vandet ved stranden
Der er 20.000 til rejse lommepenge m.v.

Maj og Erik

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-04-05 07:23

"Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in

> Hvor kan to unge midt 20 ellers tage hen på ferie når vi ikke er
> ude efter fest og farver men bare vil slappe i solen og vandet ved
> stranden Der er 20.000 til rejse lommepenge m.v.

<426c7b69$0$13727$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> - ved dog ikke lige hvor
meget strand der er.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ham Selv

Dato : 27-04-05 10:45

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> "Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in

> <426c7b69$0$13727$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> - ved dog ikke lige hvor
> meget strand der er.
>

> --
> Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Du har hvist glemt et link eller noget ?

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-04-05 11:12

"Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in news:426f6049$0$78283$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Du har hvist glemt et link eller noget ?

Nej, jeg har medsendt et msg-ID :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ham Selv

Dato : 27-04-05 12:54

> "Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in news:426f6049$0$78283$157c6196
> @dreader1.cybercity.dk:

> Nej, jeg har medsendt et msg-ID :)
>

> --
> Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Du har gjort noget forkert for trykker jeg på linket så åbner den bare
en mail

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-04-05 14:38

"Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in

> Du har gjort noget forkert for trykker jeg på linket så åbner den
> bare en mail

Hvad får dig til at antage at jeg har gjort noget forkert fordi du ikke får
et brugbart resultat af at dobbeltklikke på det msg-ID? Det var da en
yderst ignorant og arrogant holdning.

Under alle omstændigheder kan jeg se at du er opmærksom på det indlæg der
henvises til, så sagen afsluttes her.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ham Selv

Dato : 27-04-05 16:13

> [...]
> yderst ignorant og arrogant holdning.
>
> Under alle omstændigheder kan jeg se at du er opmærksom på det indlæg der

Ved ikke om jeg gør noget forkert .. men tak for hjælpen da .. skal aldrig
mere spørger her i gruppen

Maj

Fra : Hanne

Dato : 27-04-05 20:01

> Ved ikke om jeg gør noget forkert .. men tak for hjælpen da .. skal
> aldrig
> mere spørger her i gruppen
>
> Maj

Selvfølgelig skal I da spørge her i gruppen - et enkelt surt opstød
forekommer ind imellem. Jeg vil f.eks også godt vide noget om Mytilini.
Og så er vi forresten også andre, der heller ikke kan åbne det omtalte
link - hverken på den ene eller anden måde!!

Med venlig hilsen
Hanne

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 27-04-05 23:19

Hejsa

I må endelig spørge ang. Mytilini - jeg kan nok ikke umiddelbart hjælpe med
råd ang. flybilletter.. Men kunne forestille mig at man stadig kan tage til
Athen og så tage Olympic Airways derfra..

Men igen, spørg endelig. Har selv været der 11 gange - dog mest på den
sydlige del af øen, men også lidt på den nordlige i forbindelse med billeje
m.m.

Med venligste hilsener
Jesper Christiansen

Fra : Ham Selv

Dato : 28-04-05 00:37

"Jesper Christiansen" <raze@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men igen, spørg endelig. Har selv været der 11 gange - dog mest på den
> sydlige del af øen, men også lidt på den nordlige i forbindelse med

Vi vil nærmere til plomari som byen på Mytilini hedder
Det er overnatning/værelse vi mangler samt måske lidt info om hvad vi
skal forvente at mad koster dernede scooter/bil leje (Vi er mest til to
hjulere)

Den med flyet havde jeg efterhånden grejet har bla. kikket på fly til
Samos også sejle til Mytilini .. Mangler lidt priser der også

Da jeg selv var der for 8 år siden var det med et ungdoms kolléktiv
hvor det var pædagoerne der sørgede for div. derfor ved jeg nærmest
intet om det ud over det jeg kan huske jeg gav for scooter leje

Maj

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-04-05 10:54

Ham Selv wrote:
> [...]
> hvor det var pædagoerne der sørgede for div. derfor ved jeg nærmest
> intet om det ud over det jeg kan huske jeg gav for scooter leje

Hej,

hvad angår færger i Grækenland prøv da dete link: http://www.ferries.gr/
Der er alle fartplaner, priser mv.

mvh Lars

Fra : Peter Cardow

Dato : 30-04-05 08:39

Hejsa

Mytilini er en skøn ø ! som mange rejsearrangører har pillet af programmet
fordi
det er blevet rigtig dyrt i "Euro-land"... men som bekendt hedder øen også
Lesbos
og søger du hos Apollo ser det umiddelbart ud til at de flyver direkte....
se link

http://www.apollorejser.dk/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grxkenland/Lesbos/

Vi har selv boet i Plomari og det er en SKØN lille flække )
se evt. et par stemnings billeder her !!
http://www.cardow.dk/lesbos_mytilini.htm

Venlig hilsen

Peter Cardow

Fra : Jens Christiansen

Dato : 14-05-05 06:29

"Peter Cardow" <petercardowSPAM@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi har selv boet i Plomari og det er en SKØN lille flække )
> se evt. et par stemnings billeder her !!

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig din begejstring for Plomari, og oplyse at My
Travel også flyver direkte.Dejlige billeder du har på din side.
M.v.h.
Jens.

Fra : Erik Larsen

Dato : 15-05-05 06:36

Hej Maj og Erik.
I kan med fordel besøge Apollorejser. De har billige billetter til
alt Græsk - også Lesbos. Prøv f.eks at kigge på www.crete.dk -
klik flybilletter - klik Apollo - book - kun fly - og udfyld så
blot felterne. Jeg så f.eks perioden 15 - 22/5 1396 for 2 personer
t/r. Det er sgu da billigt.
Go ferie
Erik

--