Yehaaa, så er den her !!!!!
Fra : Mogens L

Dato : 26-04-05 22:10

Det rene slik for os der elsker Firefly.... og selvfølgelig også for sci-fi
fans, der endnu ikke har opdaget denne fantastiske serie.

Traileren til spillefilmsudgaven Serenity:
http://www.apple.com/trailers/universal/serenity/

Puha, det ser godt ud....bedre end jeg havde troet....der er godt nok lang
tid til november.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-05 01:12

In article <426eae03$0$679$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>,
teaterlyd@fJerNNmighotmail.com says...
> [...]
> http://www.apple.com/trailers/universal/serenity/
>
> Puha, det ser godt ud....bedre end jeg havde troet....der er godt nok lang

Gad vide om det kun er forfilmen som fokusere mere på action eller om
hele filmen er sådan (til glæde for dem som får hovedpine af dialog ;)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 27-04-05 06:42

"Mogens L" <teaterlyd@fJerNNmighotmail.com> wrote in

> Det rene slik for os der elsker Firefly.... og selvfølgelig også for
> sci-fi fans, der endnu ikke har opdaget denne fantastiske serie.

Kender den ikke men det ligner da en fed gang undeholdning :)

> Traileren til spillefilmsudgaven Serenity:
> http://www.apple.com/trailers/universal/serenity/

:P Hvorfor _skal_ man hente deres skodafspiller for at se
full screen-versionen? Jeg hader Apple!

Glæder mig da også :)
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-04-05 08:52

Lars Gjerløw Jørgensen <dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

> :P Hvorfor _skal_ man hente deres skodafspiller for at se
> full screen-versionen? Jeg hader Apple!

Saa gaa dog ind paa Microsofts site og se traileren!!

I oevrigt er Apples iTunes et hit blandt PC brugere - den kan du jo
afproeve, naar du nu har forvildet dig ind i fjendens lejr.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 27-04-05 13:20

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote in

> Saa gaa dog ind paa Microsofts site og se traileren!!

Jeg vidste ikke at microsoft havde den liggende.

Men har du et link til den? Jeg kan ikke umiddelbart
finde en microsoftside med trailere. Går ud fra det er
noget wmv-halløj - men det spiller zoomplayer jo fint :)

> I oevrigt er Apples iTunes et hit blandt PC brugere - den kan du jo
> afproeve, naar du nu har forvildet dig ind i fjendens lejr.

Jeg kender flere der bruger den og har også selv prøvet den.
Jeg brød mig ikke om den. Bruger Zoomplayer, winamp og foobar.

/hilsner

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-04-05 15:17

> [...]

> finde en microsoftside med trailere. Går ud fra det er
> noget wmv-halløj - men det spiller zoomplayer jo fint :)

Det var en joke. Microsoft er jo ikke ligefrem kendt for deres
engagement i medieverden............

Apple har en fantastisk oversigt med 100vis af trailere og QT er et
fremragende produkt.

> Jeg kender flere der bruger den og har også selv prøvet den.
> Jeg brød mig ikke om den. Bruger Zoomplayer, winamp og foobar.

Hver sin smag.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 27-04-05 16:20

> Det var en joke. Microsoft er jo ikke ligefrem kendt for deres
> engagement i medieverden............

ok - fangede den ikke - de er jo pænt stolte af deres egne
ting og jeg har de jævnligt set wmv-trailere så det kunne
jo godt tænkes de havde en eller anden obskur side jeg ikke
havde set :)

> Apple har en fantastisk oversigt med 100vis af trailere og QT er et
> fremragende produkt.

Det har de jo... jeg afspiller dem bare i et andet program
og problemet var jo at jeg i stedet for et link til traileren
blev vist hen til en downloadside for itunes - det er samme
latterlige politik som microsoft. Jeg vil ikke være afhængig
af at skulle installere deres produkt for at se en trailer.

> Hver sin smag.

do

/hilsner

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-04-05 20:31

["Followup-To:"-hoved sat til dk.kultur.sciencefiction.]
Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> skrev 2005-04-27:

> Apple har en fantastisk oversigt med 100vis af trailere og QT er et
> fremragende produkt.

Apples oversigt er fin men hvad gør QT til et framragende produkt?

Jeg har ikke mødt ret mange afsplillere der var så elendige og så
kommer apples fanatiske lukkethed omkring deres produkter.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-04-05 10:14

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg har ikke mødt ret mange afsplillere der var så elendige og så
> kommer apples fanatiske lukkethed omkring deres produkter.

Hvilke problemer er det du praecist oplever med QT ? Jeg har da aldrig
oplevet boevl paa en PC med QT - heller ikke iTunes for den sags skyld.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-04-05 11:00

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Det var en joke. Microsoft er jo ikke ligefrem kendt for deres
> engagement i medieverden............

Apple er nu heller ikke en del af min mediehverdag. Heldigvis.

> Apple har en fantastisk oversigt med 100vis af trailere og QT er et
> fremragende produkt.

QT er et unødvendigt og lukket skodprodukt. Det har ingen fordele frem
for bedre og åbne alternativer.

/David

Fra : Kalle Ågaard

Dato : 27-04-05 09:43

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message
> [...]
> "Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
> Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Ser fedt ud! Men på hvilken kanal sender de "firefly"?

Kalle

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-04-05 13:47

Kalle Ågaard wrote:
[...]
> Ser fedt ud! Men på hvilken kanal sender de "firefly"?

TV2zulu, hver søndag morgen. (Bortset fra en enkelt søndag,
hvor der var nogle mænd (går ud fra det ikke var
kvindfolk...) der kørte rundt i biler i stedet for - det var
åbenbart vigtigere, selv om de tydeligvis kørte i ring).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-05 14:50

In article <426f5085$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
balrok@hostel.dk says...

> "Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message

> Ser fedt ud! Men på hvilken kanal sender de "firefly"?

TV2 i deres kvikhed viser den på zulu kl 9 søndag morgen! *duh*

Fra : JH

Dato : 27-04-05 15:56

PerX ... <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in

> TV2 i deres kvikhed viser den på zulu kl 9 søndag morgen! *duh*

Kan du ikke modtage Zulu eller er du bare doven?

Fra : PerX ...

Dato : 28-04-05 00:06

In article <426fa811$0$73741$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nobody@home.no says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Kan du ikke modtage Zulu eller er du bare doven?

Tillykke! Du har vundet en plads i den fil som sørger for jeg aldrig ser
beskeder fra dig igen. Du kan spille igen om et halv år!

Fra : JH

Dato : 28-04-05 00:17

> [...]
>
> Tillykke! Du har vundet en plads i den fil som sørger for jeg aldrig ser
> beskeder fra dig igen. Du kan spille igen om et halv år!

Aha, du *er* altså doven. Tænkte det nok.
Jeg har lidt ondt af dig.

Fra : Kaj Julius

Dato : 05-05-05 22:45

> TV2 i deres kvikhed viser den på zulu kl 9 søndag morgen! *duh*

Okay, så forstår jeg bedre hvorfor jeg aldrig har set et afsnit. Det var dog
et ukristeligt tidspunkt! Dermed har man jo på forhånd fravalgt alle os gode
B-mennesker, som stadig sover de uskyldiges søvn på det tidspunkt.

Mærkelig programpolitik!

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-05-05 10:20

Kaj Julius wrote:

> Mærkelig programpolitik!

Ligeså snart de har sendt det sidste afsnit, starter de da forfra igen, men
midt om natten istedet.

/jim

Fra : PerX ...

Dato : 12-05-05 10:53

In article <427f2c26$0$79457$14726298@news.sunsite.dk>,
jimVÆÆK@officeconsult.dk says...

> Ligeså snart de har sendt det sidste afsnit, starter de da forfra igen, men
> midt om natten istedet.

http://pvponline.com/archive.php3?archive=20050510

;)