Indenrigs flyvning i USA
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 21:10

Hej alle

Jeg og en kammerat skal til USA til august og har tænkt på at flyve til New
York og derfra flyve med indenrigs fly til San Francisco, da vi regner med
det er billiger end flyve med SAS og de andre selskaber, da der tit er
tilbud på New York. Er det helt ved siden af ?

Er der nogen der kender nogle gode inderigsselskaber de kan anbefale?

mvh

Peter

Fra : Lars Ehlers

Dato : 26-04-05 21:28

On Tue, 26 Apr 2005 22:10:06 +0200, "Popeye" <pop> wrote:

Prøv Jet Blue. http://www.jetblue.com/

De flyver fra JFK til både Oakland og San Jose (ikke San Francisco),
men der er mulighed for togforbindelse til San Francisco.

Jeg plejer at give omkring $99 per vej, altså omkring $200 for en
retur, hvis jeg bestiller i god tid.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 26-04-05 21:44

> [...]
> Lars Ehlers, San Francisco
> http://www.ehlers.us/mustang
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Jeg har taget turen fra Oakland (ikke lufthavnen, men stadion) til San
Francisco med BART og det er en ret kort tur. Det skal ikke afskrække jer at
lande i Oakland i stedet for i SF.

Kennet

PS: Lars - kører BART helt ud til lufthavnen i SF? De var ved at bygge den
da jeg var der for ca. 2½ år siden.
--
netop opdateret med vores Prag-tur
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Lars Ehlers

Dato : 26-04-05 23:15

On Tue, 26 Apr 2005 22:44:17 +0200, "Kennet og Pernille"
<anonym@mail.dk> wrote:

>PS: Lars - kører BART helt ud til lufthavnen i SF? De var ved at bygge den
>da jeg var der for ca. 2½ år siden.

Jeps, BART til San Francisco International er langt om længe færdig,
så det er muligt at køre direkte fra lufthavnen til downtown SF. Der
er nu også et lille tog i selve lufthavnen, som kører til/fra de
forskellige terminaler og til biludlejningscenteret.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Heureka

Dato : 27-04-05 19:31

Jeg har netop købt en billet hos http://www.southwest.com/

alternativt så prøv http://www.flyted.com/

Vh.
T Stoltz

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-04-05 19:14

On 27 Apr 2005 19:31:10 +0100, "Heureka" <stoltzo@hotmail.com> wrote:

>Jeg har netop købt en billet hos http://www.southwest.com/
>
>alternativt så prøv http://www.flyted.com/

Hov, jeg glemte at nævne Southwest Airlines. Det kan være en sjov måde
at flyve på, hvis man kan acceptere deres lidt specielle stil. F.eks.
får man ikke et bestemt sæde, de kører efter "først til mølle"
princippet. Og hvis man skal flyve langt med dem, så skal man være
opmærksom på, at der sikkert er flere mellemlandinger undervejs.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang