koder så du ikke kan hente billeder fra we~
Fra : stigbo

Dato : 26-04-05 20:06

Hej i gruppen
Jeg ved det kan lade sig gøre, hvordan kan jeg undgå at folk downloader
mine billeder fra nettet. (slå højre musetast fra) sikkert simpelt, men plz
tell me.

mvh
Stig

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-05 20:38

stigbo skrev:

>Jeg ved det kan lade sig gøre, hvordan kan jeg undgå at folk downloader
>mine billeder fra nettet. (slå højre musetast fra) sikkert simpelt, men plz
>tell me.

Ja, man kan godt deaktivere højreklik i nogle browsere, men
hvordan skulle det dog kunne forhindre nogen i at »stjæle« dine
billeder?

http://html-faq.dk/1014.asp
--
Knud