Silica gel
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-04-05 16:48

Hej,

Er er nogen der ved hvor jeg kan få fat i noget silica gel det skal gerne
være varianten der skifter farve.

mvh
Jonas

Fra : Andreas Paulsen

Dato : 26-04-05 19:52

> Er er nogen der ved hvor jeg kan få fat i noget silica gel det skal gerne
> være varianten der skifter farve.

Hmm det bliver ikke nemt sådan bare - den gode gamle der skiftede fra
mørkeblå til en mere fesen kulør er desværre blevet dømt giftig
og kan desværre ikke skaffes sådan lige. Den nye model der skifter fra gul
til fesen gul er ikke nem at se ændringen i kulør på.
Hvis du har et CVR nummer er det nok lige til at købe den fra fluka, aldrich
eller bie og berntsen. men hvis ikke så er det vist ikke lige til,
men du kan da altid spørge i matas det kan være de kan skaffe det hjem

hilsen
andreas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-04-05 20:16

"Andreas Paulsen" <andreas@kemi.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller bie og berntsen. men hvis ikke så er det vist ikke lige til,
> men du kan da altid spørge i matas det kan være de kan skaffe det hjem

Jeg har fundet det her:

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-04-05 20:18

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Andreas Paulsen" <andreas@kemi.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> gerne

> aldrich
>
> Jeg har fundet det her:

http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/Module.jsp?BV_SessionID=@@@@1266270873.1114542845@@@@&BV_EngineID=ccceaddehhhleekcefeceefdffhdglf.0&cacheID=dkie&3291995732=3291995732&catoid=-1417632670

Men jeg skal ikke lige bruger 120 små poser af 5g. Men de her går fra gul
til lyserød, jeg ved ikke om det er den samme fesne gule du taler om?

Fra : Andreas Paulsen

Dato : 27-04-05 08:39

> [...]
>
> Men jeg skal ikke lige bruger 120 små poser af 5g. Men de her går fra gul
> til lyserød, jeg ved ikke om det er den samme fesne gule du taler om?

Nej den jeg havde på labbet gik fra gul til øhh - gul.

hilsen
andreas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-04-05 19:10

> Er er nogen der ved hvor jeg kan få fat i noget silica gel det skal gerne
> være varianten der skifter farve.

Jeg har fået det herfra:
http://www.geejaychemicals.co.uk/

Det skifter farve fra orange til mørkegrøn, koster £12,5 for 500 gram og
£27,5 for 1,5 kg.

mvh
Jonas