Hvorfor ingen brok?
Fra : /Ole

Dato : 26-04-05 15:20

Jeg så tilfældigvis slutningen på både "Good Will Hunting" (DR1) og
"Braveheart" (TV2) i søndags.

På TV2 fik rulletekster og alting lov at køre helt ud, _UDEN_ afbrydelser,
mens DR1s speakerpige snakkede henover rulletekster og slutmusik på "Good
Will Hunting".

For engangs skyld er der ingen der brokker sig. Hvorfor er det kun TV2 der
er slyngler når de gør det?

Jeg er selv en Zapper/slukker - jeg gider ikke rulletekster. Er jeg i tvivl
om noget så ved Internettet det! Ingen brok herfra - og dog - i hvert fald
kun brok over, at ingen er sure på DR, men kun på TV2!

/Ole

Fra : David T. Metz

Dato : 26-04-05 15:20

/Ole wrote:

> For engangs skyld er der ingen der brokker sig. Hvorfor er det kun TV2 der
> er slyngler når de gør det?

Det er det heller ikke, men der er vel grænser for hvor mange gange man
orker at se gamle,opulente og rørstrømske film? Forklaringen er sikkert
at folk der "går op i" film lavede noget andet?

> kun brok over, at ingen er sure på DR, men kun på TV2!

O.k. da: Ved andre film o.lign. har jeg også bemærket at DR så småt er
hoppet med på den latterlige brøleabevogn. Det synes jeg er for dårligt!

David

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 26-04-05 15:27

"/Ole" <skjodtREMOVETHIS@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> kun brok over, at ingen er sure på DR, men kun på TV2!

Det kan jo også være fordi TV2 lover film uden afbrydelser, men ikke holder
det. DR lover ingenting

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-05 19:13

> [...]
> "Good
> Will Hunting".
>
> For engangs skyld er der ingen der brokker sig. Hvorfor er det kun TV2

Det er endnu værre på tv danmark, der cutter man rullerteksterne helt og
aldeles! Men nu er tv-danmark generelt en lortekanal

mvh
Kim

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 26-04-05 21:31

Sågar på DR2 - mandag aften med "Bliktrommen" - kunne man ikke
dy sig for at annoncere de næste programmer, mens rulleteksten kørte.

JC

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-05 02:20

In article <426e4d27$0$79464$14726298@news.sunsite.dk>,
skjodtREMOVETHIS@bigfoot.com says...
> Jeg så tilfældigvis slutningen på både "Good Will Hunting" (DR1) og
> "Braveheart" (TV2) i søndags.
>
> På TV2 fik rulletekster og alting lov at køre helt ud, _UDEN_ afbrydelser,

Det gør de altid når de slutter sent så er folk gået hjem.

> [...]
> Will Hunting".
>
> For engangs skyld er der ingen der brokker sig. Hvorfor er det kun TV2 der

Det er de heller ikke.

> Jeg er selv en Zapper/slukker - jeg gider ikke rulletekster. Er jeg i tvivl
> om noget så ved Internettet det! Ingen brok herfra - og dog - i hvert fald
> kun brok over, at ingen er sure på DR, men kun på TV2!

Det er vi også, men de har jo loven på deres side: De kan platte os for
penge og være hamrende ligelade med hvad vi mener.