Lyngby Taarbæk Brandvæsen - Figuranter til~
Fra : Timo Jattu

Dato : 26-04-05 13:16

Hej gutter - hvis i har tid kan dette blive en rigtig sjov oplevelse - så er
i i nærheden så tilmeld jer øvelsen - send en mail til timo(at)s-d-i.dk med
Lyngby taarbæk øvelse i overskriften, så samler jeg tilmeldinger - nærmere
info kommer her på forumet..

Oprindelig besked :

Dato for øvelsen 4/6 2005.

Lyngby Taarbæk brandvæsen skal i bruge en del figurenter til en øvelse der
kommer til at foregå på og i vandet.

Vi skal bruge max 80 personer som figurenter og øvelsen vil tage ca. 4 - 6
timer alt incl. ( max tid i vandet ½ time )

I øvelsen vil indgå forskellige elementer som kunne være diverse
beredskaber, politi, redningshelikopter, Falck og civile personer

Da øvelsen er en "fuldscala" øvelse beder vi om figurenter der iført dragter
og redningsveste kan opholde sig i vandet i max ½ time.
Figurenterne må gerne være m/k`er i alle aldre ( dog ikke børn )

Vi kan desværre ikke tilbyde det store som tak for hjælpen, men vil efter
bedste evne sørge for lidt mad og drikke efterfølgende, og selvfølgelig en
god pressedækning.

På forhånd tak.

John Vestergaard
Falck Lyngby

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

WWW.DEEPERDIVING.NET - Spearfishing - Freediving - Scubadiving - Uw-rugby -
Finswimming - Photo - Reviews - Classified and more..

Fra : Timo Jattu

Dato : 27-04-05 20:35

"Timo Jattu" <news(notthis)@deeperdiving.net> wrote in message
> [...]
> er i i nærheden så tilmeld jer øvelsen - send en mail til timo(at)s-d-i.dk
> med Lyngby taarbæk øvelse i overskriften, så samler jeg tilmeldinger -

Glemte lige at fortælle at mødetiden bliver højst sansynligt kl 9.00

Fra : Timo Jattu

Dato : 05-05-05 16:08

Det er med beklagelse at dato`en for øvelsen er blevet rykket men politi`et
ser sig ikke istand til at deltage på føromnævnte dato.
Ny dato der gerne skulle være MEGET fast bliver mandag d. 30 maj kl. 16,30 -
? nærmere om mødested og lign. vil tilgå.

- Jeg poster informationerne her så snart jeg har dem...

mvh.

Timo.