Lejebil i Norge
Fra : Daniel Birch

Dato : 26-04-05 06:05

I juni skal jeg en lang weekend til Norge og har i den anledning brug for at
leje en bil.
Jeg skal bruge bilen 4 dage (torsdag aften til mandag aften), og jeg skal
hente og aflevere den i Gardermoen Lufthavn ved Oslo.
Men det forekommer mig usædvanligt dyrt! Alle priser, jeg har kunnet finde,
ligger i omegnen af 4.000 kr.
Er der nogen, der kender et billigere tilbud (eller evt. en god rabatkode
til et af de kendte firmaer)?

mvh
Daniel

Fra : klaus

Dato : 26-04-05 09:49

"Daniel Birch" <danielbirch@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ligger i omegnen af 4.000 kr.
> Er der nogen, der kender et billigere tilbud (eller evt. en god rabatkode

For en uge siden lejede jeg en bil i Italien (bookede og betalte hjemmefra).
Det bedste tilbud jeg overhovedet kunne finde var Europcar. Og jeg må sige
at jeg var fuldt ud tilfreds. Service, bil, tilbagelevering ... alt var i
skønneste orden.

Jeg prøvede lige at se priser for Norge. leje torsdag 9 til mandag 13 juni
(Gardermoen) for 1.4 størrelse. 2500nkr eller 2225dkk. Samt fri kilometer.
Næsten det halve af hvad du selv har fundet. Det er mit bedste bud.

mvh Klaus