Hotel i Vegas
Fra : Riverwind

Dato : 25-04-05 22:55

Hejsa

Vi er tre gutter, der skal bruge et hotelværelse i Las Vegas den 23 til den
25. maj (2 overnatninger). Priceline er ikke anvendelig, da vi skal være 3
på et værelse.
Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller lige i
nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

/Riverwind

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-04-05 06:00

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller lige
> nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

Prøv www.hotels.com.
Jeg har søgt for dig:

http://dk.hotels.com/hotels/searchframe.jsp?cid=70998&validateCity=true&validateDates=true

De ligge ikke alle på The Strip, men find selv dem, der gør:
http://www.vegas.com/map.html

mvh
Preben

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-04-05 08:10

Riverwind wrote:

> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller
> lige i nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

Overvej om ikke lige det er de 2 nætter I skal bruge lidt mere på. Man kan
selvfølgeligt se det som et simpelt behov for en seng at sove i, men et
hotel i LV kan i sig selv være en oplevelse, og når det nu kun drejer sig om
et par nætter og man alligevel har smidt ret mange penge i transport mm. så
er det en overvejelse værd, om ikke man kulle bruge lidt flere midler i og
så få den fornøjelse med. Prøv at kigge på nogle af de store kendte
striphoteller - så vidt jeg husker er f.eks. Luxor ikke helt inhumant mht.
prisniveau.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Stig Nielsen

Dato : 26-04-05 08:39

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller lige
> nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

De to billigste hoteller på The Strip er Luxor www.luxor.com og Excalibur
www.excalibur.com

Jeg vil klart foretrække Luxor hvis jeg var jer.

Sørg for at få et Pyramid room og ikke et der ligger i det tilstødende
kompleks.

De to dage du nævner ser ud til at være en travl periode i Vegas.

Hvis I derimod kan skubbe det to dage så det hedder 25-27/5 så er det halv
pris, men tjek selv

Stig

Fra : Heimo

Dato : 26-04-05 10:56

> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller lige
> nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

Hej
Skal i spille er der mulighed for at få gratis værelse hvis i deponerer et
stort nok beløb i behøver ikke og tabe pengene

Fra : Bjarne K

Dato : 26-04-05 11:40

> [...]
lige i
> nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

Mener vi gav omkring 150$ for MGM for første nat, men kun 75$ for anden
nat. Den dyre første nat var vist p.g.a. at der var computer messe på
hotellet. (eller i byen)

MGM Grand synes jeg var ret fantastisk.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 26-04-05 11:51

> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle hoteller gerne på The Strip eller lige
> nærheden? Jeg regner med en pris på max. 100$ pr. nat.

Circus Circus er ret billigt og det er ganske fine værelser... men det er
lidt et tjaa... cirkus Men I kan jo fint besøge og evt. spille på de
andre hoteller på the strip. Circus Circus ligger i gåafstand fra det
hele...

Fra : Eva

Dato : 26-04-05 16:42

Da vi var i Vegas sidste år boede vi først på Howard Johnson Inn på The
Strip - fik et lækkert dobbeltværelse til 70§. Prøv på www.hojo.com - der
kan i få et standardværelse til 3 personer til 59§ pr. dag (gå til advanced
søgning..) Der er pool og ok atmosfære - og selvfølgelig eget
weddingchappel!

Ellers kan Luxor helt klart anbefales, hvis man vil prøve lidt mere
luxus.... Er billigst i hverdagene...

Håber du finder noget - og god tur! Det er den fedeste by...

Fra : SGF

Dato : 05-05-05 10:11

Hey

Hotel "Sahara" på The Strip er et rigtig godt alternativ - adskillige
restauranter og caféer; casine; superflotte værelser....og i gå-afstand fra
alt det spændende.

Vi boede der for et par år siden i et værelse på øverste etage med udsigt
over The Strip for $39 pr. nat. Prisen idag er vist nærmere $50, men tjek
selv på www.saharavegas.com

Jeg vil iøvrigt varmt anbefale Ridderturneringen (dinner+show) på
Excalibur - en rigtig sjov måde at bruge en aften på...husk også at det
udendørs pirat-show ved "Treasure Island".

Mvh
Søren