Billig overnatning Vejle
Fra : Paw Jensen

Dato : 25-04-05 09:21

Hej.

Min kæreste og jeg skal til sølvbryllup søndag morgen (1/5-2005).
Vi orker ikke at køre fra Nordsjælland om morgenen, og ville derfor tage af
sted lørdag, og så sove i Vejle.
Nogen der kender nogle overnatningsmuligheder med rimelige priser.
Det eneste vi kræver er en seng, og en bruser.

På forhånd tak for al hjælp.

Paw

Fra : Søren Blom

Dato : 25-04-05 10:09

"Paw Jensen" <Nospam@nomail.dk> skrev
> [...]
> Nogen der kender nogle overnatningsmuligheder med rimelige priser.
> Det eneste vi kræver er en seng, og en bruser.

Jeg kender det ikke, men Vejle Vandrerhjem, se
http://www.vejle-danhostel.dk/ ellers prøv at kik på
http://www.visitvejle.com/

--
VH