Web-butikker i EU i stil med Spejdersport?
Fra : Martin K. R.

Dato : 24-04-05 23:41

Er der nogen der kender til velassorterede online-shops med 'outdoor
equipment' i UK eller Tyskland i stil med Spejdersport?

Jeg leder efter en bestemt type myggenet ('A16 Bug Bivy') til rejsebrug, og
må se i øjnene at de danske butikkers opfattelse af myg er noget i stil med
en campingferie på Fyn, hvor det hele kan klares med 'de stribede fra Matas'
og en fluesmækker...

Martin

Fra : jenny og søren

Dato : 01-05-05 20:17

Hej Martin

prøv denne her http://www.cotswoldoutdoor.com/

mvh

Søren

Fra : Martin K. R.

Dato : 01-05-05 23:37

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> wrote in message
> Hej Martin
>
> prøv denne her http://www.cotswoldoutdoor.com/
>
> mvh
>
> Søren

Tak for linket. Desværre har de ikke lige denne dims, men jeg har tilføjet
linket til mine favoritter til fremtidig brug

Martin

Fra : PL

Dato : 04-05-05 16:22

"Martin K. R." <mr@fjerndette-get2net.dk> wrote in message
> [...]
stil
> med en campingferie på Fyn, hvor det hele kan klares med 'de stribede

Prøv evt. friluftsland eller fjeld og fritid, de er bedre til deres kram
end
spejderne...

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Pro

Dato : 04-05-05 18:33

Her har du et par links:

http://www.globetrotter.de/
http://www.outdoor-gear-store.com/
http://www.cheaptents.com/
http://www.peak-berlin.com/index.html
http://www.mtb24.de/
http://www.rucksack.de/
http://www.unterwegs.biz/
http://www.outdoortrends.de/index.php

Du må selv klare sproget tysk/engelsk...og se om der er noget du kan
bruge...Kim

Fra : Martin K. R.

Dato : 04-05-05 22:31

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> wrote in message
> [...]
> http://www.unterwegs.biz/
> http://www.outdoortrends.de/index.php
>
> Du må selv klare sproget tysk/engelsk...og se om der er noget du kan

Tak, tak, der er da noget at gå i gang med

Også tak til PL (længere oppe i tråden), men hos både Friluftsland og Fjeld
& Fritid ser de bare på mig med store forskrækkede øjne, når jeg beretter om
myg med øjne så store som grydelåg...

Martin