The Entity
Fra : JS

Dato : 22-04-05 20:11

Er der nogen som har set denne film? Syntes den er skummel som ind i
helvede. Jeg har ikke kunne finde den i DK, men jeg har fundet den på
www.sendit.com. Men det er en engelsk side og i England har de det jo med
at klippe i filmene.

Er der nogen som ved om der er blevet klippet i denne film hvis man
bestiller fra England eller hvordan man finder udaf det?

Mvh
Johs

Fra : Mads

Dato : 22-04-05 20:52

On Fri, 22 Apr 2005 21:11:04 +0200, JS <d44sf@44ada.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen som ved om der er blevet klippet i denne film hvis man
>bestiller fra England eller hvordan man finder udaf det?

DVDoo.dk har den da. Desværre til 199,- Dyrt for så gammel en film
( Den hedder Den Usynlige Forfølger på dansk )

Længden hos Sendit og DVDoo er ca den samme. 190 / 120 min,
så du kan sikkert godt regne med at der ikke er klippet i den
hvis du køber den i england.

Forøvrigt en fed gyser som jeg har set adskillige gange.

mvh Mads

Fra : JS

Dato : 22-04-05 21:32

Mads wrote:

> [...]
> hvis du køber den i england.
>
> Forøvrigt en fed gyser som jeg har set adskillige gange.

ok så er det billigere fra sendit.com der kan man få den for 109 kr inkl.
forsendelse.

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 22-04-05 22:08

On Fri, 22 Apr 2005 21:52:05 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com>
wrote:

>On Fri, 22 Apr 2005 21:11:04 +0200, JS <d44sf@44ada.com> wrote:
>
>Forøvrigt en fed gyser som jeg har set adskillige gange.
>
>mvh Mads

Og så skal den genindspilles af Hideo Nakata (The Ring, Dark Water
etc). Det var sgu på tide at en amerikansk film bliver genindspillet
af en asiat

Fra : Per

Dato : 22-04-05 23:05

> Og så skal den genindspilles af Hideo Nakata (The Ring, Dark Water
> etc). Det var sgu på tide at en amerikansk film bliver genindspillet
> af en asiat

LoL!

Fra : Per

Dato : 22-04-05 23:04

"JS" <d44sf@44ada.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen som ved om der er blevet klippet i denne film hvis man
> bestiller fra England eller hvordan man finder udaf det?

En film der stadig står for mig som en af de mest uhyggelige nogensinde.

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 22-04-05 23:10

> En film der stadig står for mig som en af de mest uhyggelige nogensinde.

Hvilket år er den fra?

Anders

Fra : Mads

Dato : 22-04-05 23:46

On Sat, 23 Apr 2005 00:10:22 +0200, "Anders C. Nielsen"
<acn77@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvilket år er den fra?

1981 ifølge IMDB

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 22-04-05 23:48

On Sat, 23 Apr 2005 00:04:23 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>En film der stadig står for mig som en af de mest uhyggelige nogensinde.

Fede special effects i voldtægtsscenen. Lige til at få
dårlige nerver og mareridt af.

mvh Mads

Fra : Stenberg

Dato : 23-04-05 05:32

> [...]

>Er der nogen som ved om der er blevet klippet i denne film hvis man
>bestiller fra England eller hvordan man finder udaf det?

59,- hos CDON (Svensk omslag - dog med danske undertekster på film)
+29,- i porto.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128&nav_genre=1128&page=product&prod=172644