gf 5200: "signal out of range"
Fra : Jannik Kryger Jørgen~

Dato : 22-04-05 18:44

hej..
Jeg sider med et problem med min pc. Når jeg starter et spil siger min skærm
"signal out of rang".
Hvis jeg geninstallere driverene og derefter genstarter som den beder mig
kan spillende køre uden problemer.
Det er dog lidt surt at skulle installere drivere hver gan jeg skal spille,
nogen der kan hjælpe.....

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-04-05 20:11

Jannik Kryger Jørgensen wrote:
> [...]
> mig kan spillende køre uden problemer.
> Det er dog lidt surt at skulle installere drivere hver gan jeg skal

Installer monitordriveren, eller coolbits så du selv kan sæte hver
refreshrate individuelt.
Du kan også bare sætte max rate for monitoren, men det er ikke sikkert det
giver bedst udbytte af den.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-05 22:36

Jannik Kryger Jørgensen skrev:

> Hvis jeg geninstallere driverene og derefter genstarter som den beder
> mig kan spillende køre uden problemer.

Måske kan nedenstående link hjælpe dig videre