Kuvert udskrivning
Fra : Jacob Pri...

Dato : 21-04-05 23:21

Hej
Jeg vil gerne lave et excel ark1 der kan udskrive kuverter, med adresser fra
et ark 2

Ark1 er til kuvert udskrivning og ark2 er en lang liste celle-opdelte
adresser

Række 1 ole hansen olevej 5 1000 aalborg
Række 2 jens jensen jensvej 65 2000 hanstholm

Didusen er så at jeg skriver et række nr "1" og så bliver alle data hentet
fra ark 2, række 1, og kuverten til ole hansen kan udskrives.

Hvordan gør jeg det, er der en smareter måde ?

Venligst Jacob

Fra : Ralph

Dato : 22-04-05 00:22

"Jacob Pri..." <pdata@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresser
>
> Række 1 ole hansen olevej 5 1000 aalborg
> Række 2 jens jensen jensvej 65 2000 hanstholm

Hvis du har Access2000 så kan jeg hjælpe dig, ellers behøver du ikke læse
videre.

Jeg har et kundekartotek med de oplysninger du nævner + telefonnr. Via dette
kartotek kan jeg vælge udskrivning af labels, søgning på navn, oprettelse af
ny kunde + lidt mere. I mit kartotek udskrives der en postdanmark
pakkeadresseseddel, eneste betingelse er at printeren der skal bruges er
valgt som standardprinter.

Det er hjemmelavet og kan ret let ændres til at udskrive kuverter med
afsender hvis det er det du ønsker. Hvis du ønsker at se det, så svar på
dette, så sletter jeg selve kundekartoteket og oploader den på dk.binaer,
evt. på min hjemmeside hvis du ikke kan se binære grupper.

Hvis det er lidt rodet formuleret så er mit primære brug at vælge
udskrivning af adressesedler, indtaste telefonnr. og trykke enter.

--
venligst
Ralph